Fläskig uppdatering till EverQuest II ute

Robot
Medlem
Fläskig uppdatering till EverQuest II ute

Jag blir faktiskt riktigt sugen på att aktivera kontot igen, blir kanske om någon vecka eller så så att man inte är allt för asocial vid midsommar xD


signatur

Besök gärna min blogg: http:/mwindmark.blogspot.com

Medlem

Ser inte fullt så mäktigt ut grafiskt som när man drog igång med det 2004

Men visst tusan hade det varit skoj att testa igen, har ju en djupt sovande lvl 70 guardian.

Medlem

Går att få hur vackert och fint som helst, där är det bara hårdvaran som begränsar, enda nackdelen med detta underverk är väl att det är "för mycket" man känner sig överväldigad och liten.

Medlem
Skrivet av marcus_w:

Jag blir faktiskt riktigt sugen på att aktivera kontot igen, blir kanske om någon vecka eller så så att man inte är allt för asocial vid midsommar xD

samma här blir också riktigt sugen på aktivera, tror jag har en lvl 45 eller något, undrar bara om det fortfarande är en del som kör så man inte är helt ensam

jag har alltid varit en ganska seg grindare också så om alla redan är high levels vilket är troligast så är det nog ingen ide för mig

Medlem

Det är rätt många som fortfarande kör, både låglevelade och höglevelade. Jag kör på Antonia Bayle lite då och då... alltid shysst med folk.

Medlem

Skall nog ta mig tusan dra igång det bara för att testa på semestern om en månad. Fast det blir nog utan de nyaste expansionerna.

1
Skriv svar