Vad tycker du om GRAW 2?

Medlem
Vad tycker du om GRAW 2?

Hej!

Har du köpt GRAW 2 till 360'n än? Det gjorde jag igår! Måste säga att jag är grymt imponerad! Vilken upplevelse, det är så verkligt och mer som en film. Alla klippen med musiken i spelet är så grymt bra gjorda. Multiplayer-läget likaså. Det enda minuset med spelet är att man inte kan ta skydd i mp som man kan i sp, annars är GRAW 2 ett mästerverk enligt mig. GRAW 2 får en solklar 5'a av 5 av mig! Spelet rekommenderar jag till er alla med en 360 hemma!

Om du har köpt GRAW 2 och spelat det, så skriv gärna vad du tycker!

MvH/ Walt


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Funderar på att göra det. Är det lite som rainbow six?


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

För det första är RB6V FPS och GRAW 2 TPS, satt det är stor skillnad redan där. Det är nästan inget som är likt, det känns helt olika. GRAW 2 är mer verkligt och har mer handling, inte bara skjuta ner terrorister. Det enda som är likt med RB6V och GRAW 2 är det taktiska anfallen och allt det där. Och grafiken är mycket bättre i GRAW 2.

Jag har RB6: Vegas, satt jag kan jämnföra spelen.

Har du 600 spänn så är det bara att gå till din närmaste spelbutik och köpa GRAW 2. Du kommer inte ångra dig, jag lovar dig.

Btw, har jag dig på Live listan? Jag nickar WaltXXX

/ Walt


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Jo har visserligen 600 spänn men vill inte slösa dom utan att noggrant inspektera spel först

Nej jag använder inte live, spelar inte så ofta och jag orkar inte dra om nätverkssladen


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Jaha, okej. Synd att du inte spelar live, för då missar du en väldigt stor del av spelet. Det är 21 achievements för SP och 22 st för MP.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Spelet är nice och det bästa är hur solen går upp o ner, det regnar etc etc...ooh jag ryser

Medlem

Körde campaign-demot, var bra men störde mig enormt på fördröjningen när man ska skjuta..


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

Körde campaign-demot, var bra men störde mig enormt på fördröjningen när man ska skjuta..

Så är det inte i fulla versionen kan jag säga, inte lika ofta iaf. Det är bara på vissa vapen.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Har en fråga också: Alla dessa multiplayer achievements då man ska döda 50-100-1000 (osv.) spelare med t.ex sniper, och alla andra myltiplayer achiievements. Måste man spela på rankad server för att kunna låsa upp dem?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Yep, nästan helt säker på det iallafall. Är för att man inte ska sätta sig och starta en server i splitscreen i GoW t.ex. och bara döda den andra 1252508725289 ggr med vapnet man vill ha achievments i


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Yep, nästan helt säker på det iallafall. Är för att man inte ska sätta sig och starta en server i splitscreen i GoW t.ex. och bara döda den andra 1252508725289 ggr med vapnet man vill ha achievments i

Men det brukar stå "(Ranked)" om det är rankade servrar som krävs, men det gör det inte..? =/


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

1
Skriv svar