Premium eller core?

Inaktiv
Premium eller core?

Hej!
Jag ska köpa en xbox 360. jag har bara 3000 och undrar om det är värt att köpa ett core system+ett spel eller om jag ska vänta och köpa en premium om ca. 1 månad.
Har någon av paketen ett play and charge kit, och är det värt att köpa?

Peace out


signatur

"livet kan delas in i hemskt och eländigt" Woody Allen

Medlem

Köp Premium, då man inte får med nått minneskort eller hdd på core som gör att du inte kan spara. Man får även med 1månads test av live, trådlöss handkontroll och ett headset.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Premium. Ingen fråga om saken. Annars måste du ändå köpa ett minneskort för att spara på, vilket kostar typ 400-500.

Medlem

Jo och har du lite tur kan du få tag i ett premium för typ 3000-3200. OnOff har haft det så billigt tidigare men senast jag kollade var deras priser tillbaka upp op nästan 4000:- igen. Men Webhallen har det fortfarande för 3200:- http://www.webhallen.com/prod.php?id=46042


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Som dom andra redan sagt, köp Premium. Du kommer att ångra dig senare annars.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem
Skrivet av Rissan:

Som dom andra redan sagt, köp Premium. Du kommer att ångra dig senare annars.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Okej,
Men hur snabbt laddar batterierna ur utan play & charge?
är det värt att köpa det?


signatur

"livet kan delas in i hemskt och eländigt" Woody Allen

Medlem

PLay and charge håller ca 25 timmer eller så. AA batterier _ska_ kunna hålla upp till 40timmar om man inte köper billigaste som finns typ.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Jag skulle rekommendera att köra med vanliga AA batterier. Billigare och håller längre som sagt. Uppladdningsbara AA batterier kan nog vara bra om du spelar ofta.

Själv har jag inte bytt batterier sen jag köpta boxen i december förra året, har visserligen 2 dosor jag skiftar emellan och jag spelar inte så jätteofta, men ändå


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Det som dock är skönt om man har ett play and charge kit är att om det blir batteri kris så har man en sladd att koppla in


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Det som dock är skönt om man har ett play and charge kit är att om det blir batteri kris så har man en sladd att koppla in

Dom flesta brukar väl ha några AA batterier ligga nånstans eftersom man använder det till massa andra saker. Om det nu skulle bli kris kan man ju alltid sno dom från nån annan apparat


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Se till att köpa hårddisk om du vill spela vissa spel i coop iaf. Crackdown kräver det. Funkar ej med minneskort.

Medlem

Vanlig batteriladdare med en bunt uppladdningsbara batterier är aldrig fel. Batterier behövs ju alltid ändå

Inaktiv

Okej,
Tack för alla svar!


signatur

"livet kan delas in i hemskt och eländigt" Woody Allen

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Vanlig batteriladdare med en bunt uppladdningsbara batterier är aldrig fel. Batterier behövs ju alltid ändå

Precis, man behöver ju alltid batterier och med en laddare och en bunt uppladningsbara har man alltid laddade batterier till hands


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

1
Skriv svar