Inaktiv
Oblivion

Hade tänkt att köpa det.
Men eftersom jag inte äger någon hd-tv än så vill jag inte på på samma nitlott som med Deadrising, där jag inte ser vad det står på uppdragen.
Det jag undrar då är alltså om hur spelbart det är utan hd-tv?8)

Medlem

Det ska vara anpassat för vanliga TV:s oxå.
Jag kunde läsa texten på dead rising utan HD-TV:P


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Har spelat över 150 timmar med vanlig TV i Oblivion. Så, det funkar helt okay.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

ja det ska funka utan problem, men sen kan det vara din tv som sjunger på sista versen?


signatur

couldnt care more

Medlem
Skrivet av ZhooKi:

ja det ska funka utan problem, men sen kan det vara din tv som sjunger på sista versen?

Problemet med att urskilja text och mindre detaljer i Dead Rising på äldre TV-apparater (katodstråle) är ett känt fel som Capcom har bekräftat att de inte kommer fixa till.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

det funkar helt okej. jag vara lite orolig från början om min tv verkligen stödde 60Hz, som ens tv måste göra för att spela oblivion. och det gjorde den inte, så jag fick min brors tv

Inaktiv

Tur att du skrev att det kräver apparater med stöd för 60Hz, det hade jag missat. Och jag vet att min tv inte stöder det:evil: Jaja, blir väll ännu ett spel som hamnar på inköpslistan efter ett nytt tv-köp:P

Inaktiv

jag har en tv på mitt rum som e typ 9 år gammal, tror du den stödjer 60 hz elr?
svaret e nej men oblvion funkar fin fint ändå

Medlem

Citerar mig själv för 3:e gången angående det här med Hz.

Citat:

De 50Hz som står på baksidan av din TV syftar på väggutagets frekvens, och inte bildfrekvens som din TV klarar att visa. Har du en TV som är relativt ny, alltså en TV-apparat som inte var tillverkade på stenåldern, bör den klara av att visa 60Hz.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

1
Skriv svar