Köper du Ghost Recon 2?

Medlem
Köper du Ghost Recon 2?

Hejsan!

Ghost Recon 2 har release på fredag (9 mars) som ni kanske redan vet. Själv ska man köpa det på lördag eller fredag om jag hinner. Nu undrar jag vilka av er som ska köpa spelet nu under helgen, satt jag vet med vilka jag kan spela co-op/multiplayer med.

Vad säger ni, blir det ett köp under helgen eller väntar ni på att priset ska gå ner?

Om ni inte redan har mig på live så är det bara att adda mig på: WaltXXX

/ WaltX


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

För mig blir det nog att vänta... blev besviken på att co-op inte hade cover systemet, men köp någongång blir det. Anledning till att vänta: köp av ny dator snart. Crackdown ligger också på 'att köpa' listan. Hoppas du har en skön helg iaf

Medlem

Kommer nog köpa det efter jag skaffat ny tv. Något onlinespelade lär det dock inte bli då jag sagt upp mitt guld-konto sedan en tid tillbaka.

Inaktiv

För mig blir det det att vänta... tycker inte det skiljde sig så mycket från ettan. Orkar inte betala 600kr för en snarlik upplevelse.

Tycker dock de hade gjort en rad olika förbättringar och jag tror detta kan vara ett roligare lir.


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Nej. Inget spel som faller mig i smak.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Jag har inte spelat ettan, satt det är helt nytt för mig med GR.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Spelade singleplayer demot på kompisens box... Tyckte det verkade rätt kass. Inte helt säker på vad det var men kontrollen kändes inte särskilt bra och sen är lite väl tråkigt med allt framtids tjaffs. Samt snipern som skjuter typ igenom allt. Nae ettan var helt ok på PC efter några patchar, lite synd bara på att COOP i det var ganska dåligt gjort, speciellt story mode.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Jag har dig på min lista och spelet är förbokat, får det förhoppningsvis på fredag! Ska bli grymt och lira coop, mycket skoj demo ialf.

Inaktiv

Jag ska nog köpa det men... jag har inga pengar just nu, det blir nog sen kanske (det verkar ballt och koolt)

Medlem

inhandlat och har live


signatur

Allvarligt talat!

Medlem

Köpte GRAW 2 och 3 månaders live kort tidigare idag, jag är grymmt nöjd!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Har inte råd, sitter o spelar final fantasy 12 nu sen har jag Okami ligger oöppnat som väntar på att spelas och snart kommer God of war2.

Graw2 är säkert bra men inte högt upp på min prioterings lista.

1
Skriv svar