4 Gamers - Intercooler 360.

Medlem
4 Gamers - Intercooler 360.

Hej!

Exakt vad är 4 Gamers - Intercooler 360 för något, och är det värt att köpa det på lördag?

Intercooler 360 hittar du här!

Tack på förhand!
/ WaltX


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Verkar helt enkelt som en fläkt, att ytterligare sänka temperaturen i boxen med, + lite fint grönt ljus.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

+ Göra så att en högljudd konsol väsnas ännu mer
Den är ju helt värdelös. Om konsollen blir överhettad är det fel på den och ska bytas ut.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

har hört att intercooler can förstöra 360 om man har otur


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

jupp, jag har köpt intercoolern till 360, och den väsnas nåt så ruskigt,

och det är tydligen så att den istället för att kyla så kan det bli tvärtom, har läst att folk har mer eller mindre fått sina 360 brända med den fläkten så att dom pajat helt.

och garantin gäller inte om 360 blir paj på grund av intercoolern.

så kan lugnt säga köp den inte.

Medlem

Precis, tydligen så kan intercoolern pajja och bli jätte varm och på så sätt smälta plasten i ström kontakten. Finns några sådana märken så returnernar microsoft bara boxen vid fel. Dessutom så tar den lite av strömmen som ska gå till boxen. Inte bra. Ska man ha ett sådant fläkt system ska den ta ström från USB portar eller andra käller innuti boxen. Inte dess ingående ström.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Aj aj, då köper jag det absolut inte! Tack!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Nae jag hade inte riskerat att koppla in något sådant.


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

DVD-läsaren låter ändå mer än vad fläktarna gör så det känns lite onödigt. Inte precis så att man ska överklocka sin 360 och man behöver lite bättre kylning

1
Skriv svar