Testa Overlord 2 på pc

Robot
Medlem
Testa Overlord 2 på pc

lika testa, ettan var ju rolig ett tag.

Medlem

Kanske, det är iaf ett helt skummt spel. Ettan var rätt kul men tvåan måste vara bättre :O.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Ni som testat kan väl säga vad ni tycker om det kan inte spela demot på min nuvarande dator, men kommer få en ny inom någon dag..


signatur

Yeah well, you know, thats just like your opinion, man

Inaktiv

Testade det precis.. Mycket likt det första.. Dock spelade jag bara demot på 1an också.

Medlem

Småkul men lätt irriterande. Minions kutar ju runt i 500 km/h. Blir bara platt och trist.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Småkul är nog det rätta ordet, natur-träd-kramar-alverna med regnbågs mössor är extremt tillfredsställande att döda.

Demot lyckades i alla fall, blev sugen efter mer!

Medlem

är det bara jag eller har nån annan problem att koppla till torrent trackern?

Medlem
Skrivet av nather:

är det bara jag eller har nån annan problem att koppla till torrent trackern?

Varför ska du köra torrent? Http går ju svinbra nu.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Blir att testa när man kommer hem, tur man har en kort dag idag

Inaktiv

Jippie! Jag älskade ettan. Får se vad tvåan har att erbjuda.

Medlem

Verkar sweet, gillade demot på ettan men köpte aldrig, bra att ha i väntan på en Dungeon Keeper 3


signatur
Medlem

Den här demot har funnits nu i nästän över en vecka tror jag... testade den redan då.

Och vad kan jag säga mer än att "it is good to be bad"
Ni som gillade ettan och ni som gillade ettan bara lite kommer nog gilla 2an mer tror jag.
Demot är ganska liten iofs men man får en smakprov allafal, Och jag måste säga att Overlord är en av de mest humoristiska spelen någonsin!

Medlem

Overlord är ett skit roligt spel, väntar nervöst på min kopia som kommer den 18e, kommer testa demot efter jag har käkat.

Medlem

Exakt samma som ettan... allt för simpelt för att hålla min uppmärksamhet nån längre tid.

Medlem

Pahh! Demot var ju BÄST! Älskade humorn i ettan och tvåan verkar ju leverera mer på den fronten så... Vill ha!

+ Gnarl och Jester är tillbaka!

Medlem

Vad är poängen med det här spelet, har inte hängt med riktigt?

Inaktiv
Skrivet av depthless:

Vad är poängen med det här spelet, har inte hängt med riktigt?

Att få vara elak!

Nae men chansen att få ha ett eget ont rike skulle jag nog säga, jag älskade ettan och demon fick mig att bestämma mig över 2an, humorn är helt enkelt underbar, även om den kan vara upprörande för andra tror jag, men ett klart köp

1
Skriv svar