Film från Need for Speed: Shift

Robot
Medlem
Film från Need for Speed: Shift

Ser ju ut som Pro street...


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

trodde inte jag skulle säga det här om ett nfs spel igen, men det är ser intressant ut

Medlem

Blir väl till att köpa ny dator nu då

Btw, det ser inte ett dugg ut som ProStreet, för ProStreet var skit. Dessutom är den en helt annan utvecklare, inte samma gamla vanliga EA-shit.

Medlem

inte imponerad, jag älskar arkad bilspel så Need for speed most wanted var så roligt att spela, bästa Nfs sedan Hot persuit 1&2 och porsche spelet sitta där med ratten en cigarett i munnen och leka med snuten som jagar en jag "klarade" aldrig Most Wandet hade mest kul på snut jakter, tihi

Medlem

Ser riktigt intressant ut... Saknar ett racingspel till mitt 360, kanske blir ett köp

Medlem

Tycker det såg intressant ut... Och som sagt länge sen jag kände så inför ett Nfs spel. Det bästa Nfs kommer för mig alltid vara första The Need for Speed med dom sköna snut scenerna.

Medlem

Är det inte dags att lägga ner den här serien....iaf låta den vila några år

Medlem

Free roaming ska det vara.


signatur

Rawr

Medlem

Alltså... banracing?


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av Robboy:

inte imponerad, jag älskar arkad bilspel så Need for speed most wanted var så roligt att spela, bästa Nfs sedan Hot persuit 1&2 och porsche spelet sitta där med ratten en cigarett i munnen och leka med snuten som jagar en jag "klarade" aldrig Most Wandet hade mest kul på snut jakter, tihi

word

Fattar inte vrf dom gått från deras ideér från början, då det var dom som gjorde nfs till sitt spel och inte till nåt annat. Fram med blingbling och polisjakter i stadsmiljö

Medlem

Need For Speed: GRID....

Medlem

Looking goooooooooddddddd

Medlem
Skrivet av Hojte:
Skrivet av Robboy:

inte imponerad, jag älskar arkad bilspel så Need for speed most wanted var så roligt att spela, bästa Nfs sedan Hot persuit 1&2 och porsche spelet sitta där med ratten en cigarett i munnen och leka med snuten som jagar en jag "klarade" aldrig Most Wandet hade mest kul på snut jakter, tihi

word

Fattar inte vrf dom gått från deras ideér från början, då det var dom som gjorde nfs till sitt spel och inte till nåt annat. Fram med blingbling och polisjakter i stadsmiljö

Alltså, Need for speed fanns långt innan "underground" och det har inget med deras "ideer" från början att göra.

Det var polisjakter på landsvägar och inget annat.
Gjorde nu detta konto bara för att visa hur fel ute du var.

Need for speed porsche 2000 var det bästa nfs spelet , sedan dess har det gått snabbt nedför.

Medlem

Blir ett givet köp till pc:up::D

Medlem

wow, tar de serien på allvar nu igen? De har ju tillochmed brytt sig om att göra interiörer på bilarna! O_o

Medlem

Need for Speed: Shit

Medlem

Första NFS sedan Underground 2 som ser lovande ut... Kanske kan bli ett köp!

Inaktiv

Såg ni på 0:55 så var det något lila som någon sort boost bilen anvdände. Hmm, undra vad det kan vara... tänk... tänk...

Medlem
Skrivet av KillenMedStil:

Såg ni på 0:55 så var det något lila som någon sort boost bilen anvdände. Hmm, undra vad det kan vara... tänk... tänk...

äh...det var nog bara någon effekt som är tillagd efteråt just för trailern. den övergår ju i ett emblem...

oavsett vilket så verkar spelet bli bra, gillar att man testar en annan riktning. har aldrig varit mycket av ett fan när det gäller arkad...så man får väl hoppas.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Skratta eller gråta?


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

"What driver will you be?"

Jag kommer nog vara den som kör i motsats riktning mot alla andra på körbanan.

Medlem

WOW, pro street + grid! Så AWESOME!

/sarkasm

NFS "shit"

Medlem

Kanske kan bli det enda bra NFS sedan NFS 3 HP?

Medlem

Skulle inte NFS: Shift bli mer simulatorbetonat? Tyckte att jag läste det för ett tag sen.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Hoppas bara inte grafiken blir mycket bättre till pc, hade velat inskaffa de till ps3an då


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

Need for speed: press the up button!

Inaktiv

coolt, en muterad version av GRID.

och fyi, Hot Pursuit-"serien" var den bästa.
tänker du NFS så tänker du inte Pro Street.

Medlem

Aww, och jag som tipsade om den här filmen för länge sedan

Hursom, jag tycker HP1+2 var de bästa i serien, följt av Wanted och Prostreet (som dock kunde behövt finputsning, då det var liiiite jobbigt med annonsören inför varje race)

Jag ser fram emot det här spelet.
Sluta kasta skit på nfs bara för att det inte är street race. Det har ju mer med speltypen än kvalitén på spelet att göra.
Spela det för vad det är istället.

Det är ju som att jag skulle sätta mig med quake och säga "Men det här är ju inte särskilt strategiskt, wtf!?"

Medlem

Härligt med ett spel som förhoppningsvis håller kidsen borta från Forza 3 Temat såg ju ganska likt ut, med skillnaden att detta snarare verkar uppmuntra spelarna till att krocka sig fram på banorna.

12
Skriv svar