Wolfenstein filmat

Medlem
Wolfenstein filmat

Var det bara jag som såg FPS drops?

Medlem
Skrivet av Hero_Swe:

Var det bara jag som såg FPS drops?

Det kan ju inte vara möjligt med grafikmotorn dom använder jag tycker dock alla Wolfenstein Videos har varit otroligt dåliga, alla körs i Slowmotion och massa skit effekter, enda klippet jag faktiskt sätt från riktiga spelet är det från Gametrailers men det var inte många sekunder, älska ironsight med m1an.
Hur som helst jag såg Wolfenstein på E3 jag var inte där utan jag tittade på Gamespot och dom pratade om att man skulle få en massa side missions och kunna springa runt i olika baser, Så vad jag förstår det som är Wolfenstein typ som Fallout3 man går runt och plockar upp en massa uppdrag och utför dom, är det någon som vet hur det egentligen ligger till?

Gud han som gör alla trailers suger hårt

Inaktiv

Ser ut som wolverine i x-men lol

Medlem

Är det bara jag som ser likeheter med en fiende från FEAR 2?

Medlem

får man hoppa in i en stor Cyborg maskin med kulsprutor så kastar jag ut spelet igenom fönstret,

ha bara 630 inlägg, jag har fan hängt på FZ sedan sidan var rutten och ful och bara handlade om Quake2 jag är dålig

Inaktiv

Jag gillar det första Wolfenstien. Lite mera känsla i det! Aja hoppas att spelet kommer på Steam

Medlem

Okej, meeh... Har iofs inte sett allt matrial men den här filmen gjorde mig inte särskilt intresserad av spelet.

Medlem
Skrivet av Niotumsspik:

Är det bara jag som ser likeheter med en fiende från FEAR 2?

Typ ja
Undrans när dom tänker börja visa det alla egentligen vill se... MULTIPLAYER!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Tänkte direkt på fienden från fear 2


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

"Spelet utvecklas av Raven Software under ett vakande öga från id Sofware "

Hehe, undra vad id software kommer göra med Raven software om den floppar?
Nån som vågar gissar?

Medlem

var det bara jag som märkte att dom inte hade hakkors på sig
dom hade typ nån påhittad skit:(
inte för att jag gillar hakkors men det ger en mer realistisk känsla då.:P

Medlem

Jag har för mig att utvecklarna i början av 2008/ sent 2007 skröt om att detta skulle vara 10 gånger snyggare än Crysis. Well, jag tycker att det liknade Quake 3..

Medlem

Gääääääääääääääääääsp....another bajsbrun pangare...

Medlem
Skrivet av grodiputin:

var det bara jag som märkte att dom inte hade hakkors på sig
dom hade typ nån påhittad skit:(
inte för att jag gillar hakkors men det ger en mer realistisk känsla då.:P

Troligen censurerat just i denna film.
Ett Wolfenstein utan swastikat är inte Wolfenstein.

Medlem
Medlem

Usch vilken graffe.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Inaktiv

Jag ser likhet mellan vapnet. Liknande fanns ju i Halo. Det kallades "Energy Sword".

Medlem
Skrivet av KillenMedStil:

Jag ser likhet mellan vapnet. Liknande fanns ju i Halo. Det kallades "Energy Sword".

och en del tänker på fienden i fear, en annan tänker på wolverine, själv tänker jag på protos i starcraft.

kan det vara så att man associerar till nåt man själv varit med om, och om alla associerar till helt olika saker, kan det då vara så att det inte egentligen är likt nåt? och att vi försöker jämföra med nåt som redan finns är naturligt beteende hos oss, speciellt då många av oss inte har så brett perspektiv (sett så mycket) och därför associerar till det senast man såg..

för att vara lite lång randig

sc, gammalt
halo, fortfarande på tapeten, men inte speciellt gammalt.
fear2 rätt nytt
wolverine, filmen och spel på g

har spelat eller känt till dom alla, fear demot bara dock. men jag tvivlar på att så många egentligen associerar till dom så som ni råkat göra.

så i närmare eftertanke, är nåt egentligen speciellt likt, det kunde lika väl vara 2 ninja svärd, så hade det varit detsamma.

bara så att det är så lätt att se när det kommer nåt "nytt" så ser folk alltid nån likhet med nåt spel som nån annan absolut inte ser.

Medlem

Längtar! :D:D:D:D:D

Skrivet av kebbe:

Jag har för mig att utvecklarna i början av 2008/ sent 2007 skröt om att detta skulle vara 10 gånger snyggare än Crysis. Well, jag tycker att det liknade Quake 3..

Svårt att tro att de sagt det, de använder ju Id Tech 4 (Doom 3)-motorn.

Tycker iaf att det ser snyggt ut, inte Crysis-snyggt, men det skiter jag i för Crysis sög hårt.

Medlem
Skrivet av v1lle3:

Längtar! :D:D:D:D:D

Skrivet av kebbe:

Jag har för mig att utvecklarna i början av 2008/ sent 2007 skröt om att detta skulle vara 10 gånger snyggare än Crysis. Well, jag tycker att det liknade Quake 3..

Svårt att tro att de sagt det, de använder ju Id Tech 4 (Doom 3)-motorn.

Tycker iaf att det ser snyggt ut, inte Crysis-snyggt, men det skiter jag i för Crysis sög hårt.

De har sagt någonting i den stilen, jo.

Medlem

Id-software kan ju fps:er, så detta är deras hemmaplan. Grafiken ser tjustig ut. Bara man inte måste ha en monsterdator för å driva kalaset så är jag nöjd.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av v1lle3:

Längtar! :D:D:D:D:D

Skrivet av kebbe:

Jag har för mig att utvecklarna i början av 2008/ sent 2007 skröt om att detta skulle vara 10 gånger snyggare än Crysis. Well, jag tycker att det liknade Quake 3..

Svårt att tro att de sagt det, de använder ju Id Tech 4 (Doom 3)-motorn.

Tycker iaf att det ser snyggt ut, inte Crysis-snyggt, men det skiter jag i för Crysis sög hårt.

De har sagt någonting i den stilen, jo.

tror inte dom sagt nåt sånt heller, ialla fall inte förrän jag ser en trovärdig sida där dom sagt det på eller liknande.

Medlem
Skrivet av grodiputin:

var det bara jag som märkte att dom inte hade hakkors på sig
dom hade typ nån påhittad skit:(
inte för att jag gillar hakkors men det ger en mer realistisk känsla då.:P

symbolen är inte påhittad. det är en triskelion. den har många betydelser men används av bland annat nazister och andra högerextrema grabbar. användes bland annat av en frivillig belgisk waffen-ss division under wwii.

Medlem

Döm inte spelet efter en liten-mini-mini-snutt... De tblir super...

Medlem
Medlem

som vi hoppas påminner om RTCW

1
Skriv svar