Youtube-proffs
Crackdown

Tjenare grabbar o gummor!

Fick in crackdown igår, spela de lite, nåra timmar. Och måste säga att det är väldigt underhållande!

Det är jävligt roligt att lyssna på lite great musik o hoppa runt överallt o leta orbs..

Dessutom så är det svårt, man kan inte bara åka runt överallt o äga ställena om man inte har bra skills, det gillar jag skarpt!

Vad tycker ni andra?


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Verkar vara kul men känns som att man kommer tröttna på det ganska snabbt.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Ska köpa det snart. Billigaste hittade jag på komplett för 479kr, får väl ta och slå till.

Inaktiv

Fick mitt i torsdags och skall vara ärlig. Enda anledningen jag skaffade Crackdown var för Halo 3 Betan's skull.

Inte världens bästa spel i min mening alltså. Visst, det är inte världens sämsta spel heller, utan ett mediokert spel. Om man tyckte att det var tråkigt att leta efter 100 skivor i Saints Row så har man i Crackdown 800st. Orbs att leta efter. Kul? Njae... Men men... en hel del lätta Achievments är ju alltid ett plus

Medlem

Hur var Halo 3 då?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Ska jag skaffa crackdown eller saint row?


signatur

Redigerat 1992-02-22 20:42 av Jianlian23

Medlem

Halo 3 får man spela 4 veckor i april som jag förstått det.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Picke:

Fick mitt i torsdags och skall vara ärlig. Enda anledningen jag skaffade Crackdown var för Halo 3 Betan's skull.

Inte världens bästa spel i min mening alltså. Visst, det är inte världens sämsta spel heller, utan ett mediokert spel. Om man tyckte att det var tråkigt att leta efter 100 skivor i Saints Row så har man i Crackdown 800st. Orbs att leta efter. Kul? Njae... Men men... en hel del lätta Achievments är ju alltid ett plus

det var endå en dålig jämmförelse.

Ang Crackdown så gillar jag spelet, det är riktigt underhållande, det enda dåliga är att det känns lite fattigt på "sidouppdrag" typ bara olika race.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Det finns sammanlagt 26 races till fots och med bil. I övrigt finns det ingenting i spelet att göra. Plus för ett helt ok coop-läge men det känns helt klart väldigt tunt. Jag har inte spelat så väldigt många timmar men känner ändå att jag hunnit med det mesta.

Medlem

det ryktades om att det skule läggas till gratissaker på live till det här spelet, man får hoppas att det ikluderar nya uppdrag, för det sades att det är en anledning bla spelet bara har 900 acievements just nu.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

Jag köpte också det. Tycker det är ren spelglädje!


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Bytte bort "Gears of War" mot detta och jag ångrar mig inte! Roligare spel får man leta efter. Bättre än "Saints Row" och "Grand theft Auto"


signatur

Den som vet vet.

Youtube-proffs

Det känns som de finnas haters, eller lovers.

Antagligen hatar man spelet eller så älskar man det, jag älskar det.

Det är skön känsla att hoppa mellan hustaken och lyssna på lite grym musik samtidigt, leta efter orbs är också kul.. man vill ju komma högre och högre o bara leta reda på alla dom här gröna orbsen!


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av WaltX:

Hur var Halo 3 då?

Betan startar i April. Crackdown är ett av dom roligare spelen jag har spelat på ett bra tag


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av Molotov:
Skrivet av Picke:

Fick mitt i torsdags och skall vara ärlig. Enda anledningen jag skaffade Crackdown var för Halo 3 Betan's skull.

Inte världens bästa spel i min mening alltså. Visst, det är inte världens sämsta spel heller, utan ett mediokert spel. Om man tyckte att det var tråkigt att leta efter 100 skivor i Saints Row så har man i Crackdown 800st. Orbs att leta efter. Kul? Njae... Men men... en hel del lätta Achievments är ju alltid ett plus

det var endå en dålig jämmförelse.

Då kan jag glädja dig med ännu en "dålig jämmförelse"

Har du kollat på kartan i Crackdown nån gång?
Märkt att pilen som markerar dig alltid är "offset".
Hur kasst är inte det? I Saints Row visade iaf kartan rätt, plus att man kunde sätta ut "waypoints". Underlättade en hel del faktiskt.

Sen så har Crackdown ingen story. Eller iaf en jävligt dålig sådan. Storyn är: du är en supersnut och ska döda gängmedlemmar, and that's it. Små bildspel som ska försöka föra den inte-existerande-storyn vidare. Kasst!

Soundtracket verkar dock vara grymt. Synd att det knappt hörs pga av det höga motorljuden. Nån smart jävel har dessutom bestämmt att det inte ska gå att sänka nivån på ljudeffekterna.

Bilarnas fysik är även det något jag stör mig på. De är antingen under eller överstyrda plus att de antingen är tyngre eller lättare än vad de borde vara. Detta märks när man kör agencysportbilen. Den är mycket tyngre än SUV:en.

Racen är svåra att hitta till pga att de syns inte föränns man är 20m ifrån dem. Detta var bättre i Saints row där man såg var alla uppdrag/utmaningar fanns plus att man kunde sätta ut waypoints till den.

När man väl hittat ett race så är det ofast omöjligt att INTE råka köra över en oskyldig. Befolkningen i Pacific City består nämligen enbart av efterblivna idioter!!! Samma gäller Maffia bossarna. Svårt värre att döda dom när de bara står still på samma ställe. Det är bara att kuta fram och sparka ner dem tills de dör. Upprepa 20 gånger och spelet är slut.

Nej, jag tycker inte det är nått toppspel. Mediokert var namnet.
6 av 10 blir betyget.
Men som sagt, jag köpte det endast för Halo 3 betans skull...

GE MIG GTA NU!!!!

Medlem

Efter att du klarat av 1 race så syns dom på kartan, inte alls svårt att hitta imo.

Att manövrera fordon blir lättare när man får upp leveln.

Det som är härligt med crackdown är just att det är hjärndött, dock så saknar jag mer sidouppdrag.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Youtube-proffs
Skrivet av [Molotov:

"]Efter att du klarat av 1 race så syns dom på kartan, inte alls svårt att hitta imo.

Att manövrera fordon blir lättare när man får upp leveln.

Det som är härligt med crackdown är just att det är hjärndött, dock så saknar jag mer sidouppdrag.

Right on!

Föressten så kan man sänka ljudeffekterna..

Att jämföra Sains row med crackdown är som att jämföra lite PGR3 med Burnout revenge, PGR3 är växla i bra tid, göra allt så perfekt så möjligt så du får bra varvtider.. crackdown är mer som burnout, kör på som fan och slakta och bara njut av slaktningen!


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Måste hålla med, köpte Crackdown igår, vilket jävla röjjlir!, rekommenderar varmt!;)

Medlem

Hehe, för mig så är musiken spelets största svaghet, orkar helt enkelt inte med den

Men annars är det ett ruskigt underhållande spel, speciellt några timmar efter man maxat Agility och Strength och kan hoppa extremt högt och långt, och kasta stora tankerbilar.

Men blev tråkigt rätt så snabbt, så ska sälja det till en kompis för en någorlunda billig slant.

Inaktiv
Skrivet av Polish:

Föressten så kan man sänka ljudeffekterna..

Och vart sänker du ljudeffekterna någonstans?
Du kan endast sänka musik och röst volymen i audio options, så snälla berätta vart man sänker ljudeffekterna.

Youtube-proffs
Skrivet av Picke:
Skrivet av Polish:

Föressten så kan man sänka ljudeffekterna..

Och vart sänker du ljudeffekterna någonstans?
Du kan endast sänka musik och röst volymen i audio options, så snälla berätta vart man sänker ljudeffekterna.

Ah, true.. sorry .. men gör så att du bara fokuserar din hörsel på musiken istället ^^ ja har inte märkt något problem med det dock, men de varierar klart från person till person!


signatur

Calle säger att jag är influencer

1
Skriv svar