Minnes kort eller HDD

Medlem
Minnes kort eller HDD

Hej, behöver man minnes kort för att spara när man spelat eller kan man ha den 20gib HDD som minnes kort? hur stor HDD finns det på den från början?


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

Man kan använda Hdd:n att spara på.

Från början? Om du köper Premium så får du en 20 GB hdd med, om du köper Core måste du köpa till en hdd.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

e det et måste att köpa HDD? vad ska jag ha HDD till förutom att spara spelen


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

Ladda ner demos, nya banor till spel, ha flera arcade-spel. Tja allt som tar mer plats än 64MB


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

jag tänkte först köpa core (den utan hdd), men fanns inte någonstans, så det blev premium, är hur nöjd som helst, bekvämt som f-n med hdd.

Medlem

Ok, då blir det et Xbox premium om ca 4-5 månader får hitta på någt så jag tjänar pengar:P


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

En sak till förresten, hur blir det med att ladda den trådlösa handkontrollen? hur ska det gå till får man med någon sladd eller e det vanliga AA batteri till den?


signatur

Snusar till varje pris!

Jee
Medlem

Vanliga AA batterier till den men det går att köpa till "officiella" uppladdningsbara batterier till handkontrollen tror jag.
Eller så kan du ju köpa uppladdningsbara AA batterier. Skulle tro att det blir billigare.


signatur

Eller inte?

Medlem

Vanliga uppladdningasbara AA batterier är nog det billigare alternativet, dessutom går det att spela längre med dom.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Köpte först ett minnes kort sen en HDD. Ladda ner demos filmer ect på HDD och jag sparar på kortet.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

orka de, lika bra o köpa et "Premium" på webhallen för 3100kr, billigt tycker jag!


signatur

Snusar till varje pris!

1
Skriv svar