Ny röstskådis i Max Payne 3

Medlem
Ny röstskådis i Max Payne 3

Snälla.
Byt namn och skaffa eget liv, om ni inte har egna licenser :S


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Hehe sköna "egenskaper" de söker efter i rösten.

Medlem

Kan bli bra. Kan bli uselt. Vi får helt enkelt se...

Medlem

Dom behöver bara ta in michael ironside sen är det klart

Medlem
Skrivet av HYBRiS:

Snälla.
Byt namn och skaffa eget liv, om ni inte har egna licenser :S

jag är bra nyfiken, men jag är för rädd att fråga vad som försiggår i det huvud.

Medlem

Återstår att se hur resultatet blir.

Kan inte bli värre än om någon gör en film om Max Payne med t.ex. Mark Wahlberg i huvudrollen. Det vore en riktig lågvattenmärke för serien.....


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Kommer nog bli dåigt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Hammer:

Återstår att se hur resultatet blir.

Kan inte bli värre än om någon gör en film om Max Payne med t.ex. Mark Wahlberg i huvudrollen. Det vore en riktig lågvattenmärke för serien.....

Mark Wahlberg var bra i den filmen.. dock så var allting annat riktigt skräp. :/

Medlem

Nej fan också.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Inaktiv

Inte mycket Max Payne kvar över det hela nu, förutom namnet. Och potentiell bullet time, som förmodligen kommer att bakas in cover-systemet.

Medlem

Inte så oväntat, snart tar dom väl bort "painkillers" och ersätter med panodil.


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

Det är fan inte max payne nåmer, men mickey rourke vore kul att ha som röst till "max"...

Medlem
Skrivet av Geisenhausen:

Inte så oväntat, snart tar dom väl bort "painkillers" och ersätter med panodil.

oh noes, fy för dom om dom gör det.

Medlem

det känns som det skulle kännas som en mycket mer levande karaktär om dom inte alltid måste matcha stereotyputseendet till stereotyprösten. Nu blir det bara någon överdriven halv-growlare.... dåligt move vågar jag nästan lova, rockstar vancouver.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Men ärligt talat, James McCaffrey är ju 50 bast! Ska de ta in Sean Connery eller vem ska låta äldre? Det var den töntigaste ursäkten hittills. Max Payne var bra som han var. Om inte utséendet är kvar och inte rösten heller, varför kalla honom Max Payne?

Medlem

Spelet kommer att bli mediokert..det är ju trots allt Rockstar Vancouver..

Medlem

Förstår inte varför alla är så negativa. Det är ingen idé att börja kasta skit på något som vi knappt sett eller hört något ifrån. Att folk orkar...


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av mr.bear:

Förstår inte varför alla är så negativa. Det är ingen idé att börja kasta skit på något som vi knappt sett eller hört något ifrån. Att folk orkar...

Jävligt simpelt för mig att bli lack i alla fall. James McCaffrey är en väldigt bra skådis och jag kan inte tänka mig någon annan gestalta Max Payne. McCaffrey ÄR Max Payne, till såväl röst som utseende.

Medlem

Rösten förändras ju inte när man blir äldre..

Medlem
Skrivet av hyperkossan:

Rösten förändras ju inte när man blir äldre..

10 år av ångest och att sitta i psyket gör nog en del.

Medlem

Men snälla, byt namn på spelet! Det här är banne mig inte ett Max Payne-spel!

Spelet ser riktigt lovande av det jag har sett hittills, men det är inte Max Payne-känslan... Det är något helt annat!

Medlem

Meeen byta röst, Max Paynes orginal röst är ju perfekt oavsett vilken ålder Max har...

Om man ska gå på ålder, så är ju James McCaffrey själv 49 år och Max Payne kan väl inte va så mycket äldre i nästa spel.

"Skandal" enligt mig om dom byter röst. Räckte med att dom bytte ansikte i tvåan...

Medlem

skit spel


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Och där sket sig det spelet..... Helvete också. Hur dumma är dom egentligen?

Medlem

Det är bara om pengar, en okänd röstskådespelare kommer inte kräva lika mycket pengar, om han är ny i spelbranschen så kommer han inte ha mycket koll på royalties och liknande med, så de kan ge han en riktigt usel deal.

Spelet i sig kommer säkert vara helt okej, men det kommer inte vara Max Payne.

Medlem

Låter inte detta precis som splinter cell? Sam Fisher rakade skallen och "10 år senare" story klafs.

Medlem
Skrivet av TruB:

jag är bra nyfiken, men jag är för rädd att fråga vad som försiggår i det huvud.

Det kommer ju uppenbarligen inte bli ett Max Payne värt namnet, utan orginalskaparna bakom rodret. I synnerhet inte iom att de skalat bort allt vad noir heter och de senaste rapporterna kring spelet.
Så varför inte bara byta spelnamn också?
Hade ju varit ofantligt mer ärligt mot målgruppen. Kan säkert bli ett bra spel det här också, men för varje nyhet jag läser om det verkar det röra sig allt längre från Max Payne-stilen.

Så skapa en ny spellicens, istället för att försöka mjölka pengar på något de ändå inte ämnar hedra. :S


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem
Citat:

Som vi har berättat tidigare har det gått tio år sedan händelserna i det andra spelet

Nej, ni har inte sagt att det har gått 10 år sedan händelserna.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av HYBRiS:
Skrivet av TruB:

jag är bra nyfiken, men jag är för rädd att fråga vad som försiggår i det huvud.

Det kommer ju uppenbarligen inte bli ett Max Payne värt namnet, utan orginalskaparna bakom rodret. I synnerhet inte iom att de skalat bort allt vad noir heter och de senaste rapporterna kring spelet.
Så varför inte bara byta spelnamn också?
Hade ju varit ofantligt mer ärligt mot målgruppen. Kan säkert bli ett bra spel det här också, men för varje nyhet jag läser om det verkar det röra sig allt längre från Max Payne-stilen.

Så skapa en ny spellicens, istället för att försöka mjölka pengar på något de ändå inte ämnar hedra. :S

säger bara fallout3
samma whine, samma sitation. samma resultat?

12
Skriv svar