Ny röstskådis i Max Payne 3

Medlem

Bara utseendet är en varningsflagga i sig, och att kicka rösten till Max är inte helelr bra. Tror Rockstar är ute på alldeles för djup vatten, då deras storhet ligger i att uppröra och ge en något annat än man förväntar sig, och max payne behöver nog inte så mycket förändring. Den som lever får dock se

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av mr.bear:

Förstår inte varför alla är så negativa. Det är ingen idé att börja kasta skit på något som vi knappt sett eller hört något ifrån. Att folk orkar...

Jävligt simpelt för mig att bli lack i alla fall. James McCaffrey är en väldigt bra skådis och jag kan inte tänka mig någon annan gestalta Max Payne. McCaffrey ÄR Max Payne, till såväl röst som utseende.

Jag tycker själv att McCaffrey är en jäkligt bra skådis (Rescue Me någon?) och han har verkligen lyckats göra våran kära Max Payne till en levande karaktär, men jag tycker fortfarande att det är alldeles för tidigt för att börja kasta skit på titeln.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av Loading:

Dom behöver bara ta in michael ironside sen är det klart

Tänkte precis samma tankar!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Nu när de försämrat utseendet och ändrat rösten på Max Payne så är det inte längre Max Payne. Det är någon annan huvudperson... tycker jag. :,(


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

vafan det e ju han som gör iaf halva spelet! hans röst e grymm!:D

12
Skriv svar