Aliens: Colonial Marines först nästa år

Robot
Medlem
Aliens: Colonial Marines först nästa år

Aj aj, AVP i all ära men ser faktiskt mer fram emot Colonial Marines.

Inaktiv

Då kan man pusta ut... Var lite rädd ett tag att spelet skulle bli nedlagt

Medlem

Fan jag som såg fram emot att lira detta i år.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

En video från DS versionen läckte ut och någon la upp den på Gametrailers. Såg den precis innan den togs bort och har inte lyckats finna den igen, men faaaaan vad det såg sweet ut. Blir det bra så kanske man får köpa en DS och spelet till 360


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av Divion:

Aj aj, AVP i all ära men ser faktiskt mer fram emot Colonial Marines.

Dito!

Medlem

Dessvärre verkar Crucible inte klarat sig.
Synd o skam!

Medlem

Var det inte nåt annat AvP spel som blev nedlagt?

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Fan jag som såg fram emot att lira detta i år.

samma här! synd

Medlem

Ja, det nya AvP såg ju otroligt löjligt ut, så jag hoppas fan på detta!

Medlem

Nya AVP såg ju hur bra som helst ut , har mer förtroende för Rebellion än Gearbox anyday..dessutom palla COOP i ett sånt här spel.

Medlem

Det här ser jag HELT klart mer fram emot än AVP. Har aldrig gillat avp spelen, men däremot älskar jag aliens filmerna, speciellt Aliens 2 just med colonial marines. Och har alltid önskat spela som marines (där man slipper en PREDATOR, alltså ej AVP), ha den där piip piip piip scannern under och känna hur skräcken börjar öka och hjärtat börjar bulta. Kommer nån ihåg den där äckliga aliens spelet till commodore64, tror det var första spelet baserat på aliens någonsin. Jäklar vad jag sket på mig när jag spelade det, den känslan saknar jag, ja förutom lukten i brallorna förstås.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

vi är ju vana vid att gearbox blir försenade med saker, som med brothers in arms

Medlem
Skrivet av anomali:
Skrivet av Divion:

Aj aj, AVP i all ära men ser faktiskt mer fram emot Colonial Marines.

Dito!

I agree.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Det här ser jag HELT klart mer fram emot än AVP. Har aldrig gillat avp spelen, men däremot älskar jag aliens filmerna, speciellt Aliens 2 just med colonial marines. Och har alltid önskat spela som marines (där man slipper en PREDATOR, alltså ej AVP), ha den där piip piip piip scannern under och känna hur skräcken börjar öka och hjärtat börjar bulta. Kommer nån ihåg den där äckliga aliens spelet till commodore64, tror det var första spelet baserat på aliens någonsin. Jäklar vad jag sket på mig när jag spelade det, den känslan saknar jag, ja förutom lukten i brallorna förstås.

Predators e ju knappt inblandade i Marine kampanjerna i varken AVP1 eller AVP2 så jag tycker det fångar känslan från aliens filmerna perfekt , ännu mer då man får vara ensam med motion trackern.

1
Skriv svar