Vad vill du veta om Cursed Mountain?

Robot
Inaktiv
Vad vill du veta om Cursed Mountain?

Bra att intevjua lite nintendo-folk, ser fram emot det

Medlem

Ser fram emot detta spel, verkar rätt mystiskt och skrämmande. Gillar hela konceptet med böner osv, min fråga blir nog om spelet stödjer MotionPlus, eller om det inte behövs?

Vet inte när releasen är tänkt heller så.

Medlem

Undrar varför de gör det till Wii och inte till Xbox 360 eller ps3 där dem kan göra spelet snyggare?


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Kan föreställa mig redan nu vilken jävla panik jag kommer få när man träffar på dom där vingliga spektaklen. Såg ju äkligt läskiga ut på något sätt...

Medlem

Varför inte försöka släppa det på och på utmärkta tjänster som GamersGate och Steam? Skräck-spel gör sig tyvärr inte lika bra i soffan, och speciellt inte om man ska vifta till det.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Jag undrar om spelet kommer vara uppbyggt på att man ska sitta och vifta som en tok, eller om kan man använda Classic Controller?

Medlem

Hur har dem tänkt för att dra in spelaren i skräcken när viftande har en tendens att dra ur en ur äventyret?

Rent idemässigt så borde ju Wiins kontroller vara mer naturtrogna och dra in en i äventyret, men så är det ju tyvärr inte alltid


signatur

Videomupp

Inaktiv

Varför tror ni att det är en sån konstig balans mellan casual och våldsamma spel för just WII?

Hur tror ni att ni kommer slå er in på en marknad full med Shovel-Ware och annars många spel riktade till en helt annan publik

1
Skriv svar