Free Realms når 3 miljoner

Robot
Medlem
Free Realms når 3 miljoner

Många som skapar ett konto för testa!
Men som sagt, gratis är gott så de måste nog ändå vara minst 2 miljoner aktiva konton om inte mer.

Medlem

Jag är faktiskt en av de tre miljonerna .. Spelar lite med min flickän, och tycker faktiskt att minispelen är riktigt roliga (fast än att många liknar varandra).
Stör mig lite att allt inte är gratis dock, det blir svårt att levla yrken när man inte kan använda bra gear som hjälper en på traven. Vill inte riktigt betala för det heller eftersom jag inte spelar ens en gång i veckan, plus att jag är student.

Medlem

Kul med gratis som sagt


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Free Realms? Det hade jag inte hört talas om tidigare. ^^

Inaktiv

Det är nice att man kan typ heta samma förnamn som andra. Det som avgör är efternamnet. Önskar att fler spel hade så

Medlem

Har spelat lite nu och jag kan säga att det finns mycket att göra. Destruction Derby, racing, laga mat, döda varelser! Fick ett bra första intryck

Medlem

Trodde först det var nått opensource projekt från 3D Realms eller nått. Har aldrig hört talas om Free Realms.

Inaktiv

Såna här spel är värdelösa eftersom en tredjedel av spelet måste man betala för att kunna utnyttja. Det är inte 'helt' gratis, det saknas en hel del innehåll av spelet; och det måste köpas.

Medlem

Var nära att skapa ett testkonto, men såg att man inte kunde spela som alla klasser om man inte hade premiunkonto, så då struntade jag i det. Lite väl gulligt för min smak också.

Medlem

Själv var man ju beta testare
Det är ett väldigt bra spel men ändå segt och man har typ inget mål i spelet.
Man kan lvla upp varje klass och det finns en jävla massa att göra men det blir lite enformigt efter ett tag.

Inaktiv

Då får vi bara hoppas att Dice slår rekordet då BF heroes släpps.

Medlem

Ett klart roligt spel... i nån enstaka timma.

Relativt kort och väldigt "girly"

Inaktiv

Jag skapade ett konto, men dock bara för att testa. Jag ska spela några timmar, sedan kan jag avgöra.

1
Skriv svar