Inaktiv
spel co-op

Tjaa! Skulle uppskatta om jag kunde få några sköna tips på spel med funktionen co-op. Dem jag känner till är Gears of war, rainbow six och perfect dark, men det måste väll finnas fler? :S

Medlem

Crackdown har coop i demot och hela, dock bara via Live och System Link. Dvs ingen splitscreen vilket är riktigt tradigt. Annars vette fan...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

Är ute efter splitscreen och spelen får gärna finns på marknaden. Crackdown har väll inte kommit ut ännu?

Medlem

Nej men rätt snart typ om nån vecka eller så som jag förstått det. Och vill själv gärna ha schyssta coop lir i splitscreen. Ska ju komma typ Kane and Lynch och Army of Two men de har ju ett bra tag till release

Edit: Dock kan det vara värt att kolla in XbLive Arcade där finns en hel del spel med gött coop. T.ex. gammla klassiker som Contra och Smash TV men även nyare spel t.ex. Assault Heroes (bara provat demot men det verkar rätt roande i coop faktiskt, och har rätt brillianta kontroller). Plusset med dessa spel är att alla finns som demon att prova.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

smash tv spelade jag i o för sig på snes o tyckte det var coolt.
Har du spelat perfect dark något?

Inaktiv

kan det vara värt 200kr?

Medlem

Inte provat Perfect Dark nej, vad jag hört är det väl ingen super höjdare, men coop brukar ju höja typ alla spel till definitivt spelbart. Jag snyltar mest på en kompis Xbox360 så har inte full koll direkt.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

okej, är det någon annan som har en åsikt kanske?

Medlem

GRAW går att spela coop splitscreen.

Inaktiv

Är det något du har spelat själv och kan rekomendera ?

Medlem

*doh* Glömde Graw så vitt jag vet har det fått mycket bra kritik för Coop, ska ha en helt egen Coop campanj som är separat från singleplayer. Du kan ju prova demot till 1:an och 2:an dock stöder demot inte coop men du kan ju prova hur det är att spela själv iallafall.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

ja det kan man göra. Får man en positiv bild av single player så blir det ju inte direkt sämre i co-op. Förhoppningsvis inte.

Medlem

Rekommenderar Assault Heroes och Mutant Storm från Live Arcade. Två mycket roliga (och billiga) spel. Prova först om du tycker det är kul.

EDIT: Skrev fel spel

Medlem

Armed Assault är kul 2 gånger, sen förlorar det sin charm imo. Coopen är inte så kul som man tror


signatur

Videomupp

Inaktiv

Okej, det verkar som att de flesta intressanta co-opspelen är arcadespel, tänkte att jag skulle koppla upp mig till Live idag.
Lost planet är inte co-op va?

Medlem

Finns Armed Assault till 360?


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Boomer:

Finns Armed Assault till 360?

Tror han syftar på Assault Heroes eller nåt... vilket är riktigt kul dock bara spelat trial som är en banan. Klassiskt Arkad lir med riktigt skön kontrol. En spak styr den andra skjuter i riktingen man rör den åt. Brilliant. Precis som i Heavy Wepons: Atomic Tank fast istället för sidescroller är det topdown. Båda spelen är dessutom riktigt bra och stöder 2+ spelare typ.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Jee
Medlem

Sen finns det ju alltid Halo och Halo 2.


signatur

Eller inte?

Medlem

Coop GRAW är värdelöst. Det är enbart att rensa ut ett en miljard gubbar från en karta. RB6 är det som ska spelas isf.

Inaktiv
Skrivet av Jee:

Sen finns det ju alltid Halo och Halo 2.

Dem har man ju redan gått genom ett par gånger, vill ha något nytt.:)

Youtube-proffs

Fan jag vill att dom ska ha Co-Op till Crackdown, jonglera med bilar osv


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Crackdown har Coop men inte via splitscreen, endast System Link och Live


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

å satans kul var det via live, crackdown alltså


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

Tråkigt att det inte finns co-op med splitscreen
Men är ändå jävligt sugen på spelet.

1
Skriv svar