Riktigt bra spel till 360?

Medlem
Riktigt bra spel till 360?

Nån som har några tips.

Det som ligger hemma är:
* Gears of War
* Project Gotham Racing 3
* Perfect Dark Zero

Jag är egentligen ett stort fan av NHL-serien, frågan är ska man köpa NHL07 eller invänta 08?

Och vilka andra bra spel kommer?
Crackdown verkar tufft, men kommer det några icke-fps eller tps spel?

Medlem

Mass Effect

http://masseffect.bioware.com/

Command & Conquer 3: Tiberium Wars

http://www.ea.com/commandandconquer/

Lost Planet - Demo på marketplace

http://www.lostplanet-thegame.com/

Battlestations - Midway - Demo på marketplace

Dead Rising - Demo på marketplace

Fight Night - Round 3

Top Spin 2

Viva Piñata

Crackdown - Demo på marketplace


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Rainbow Six: Vegas (väldigt roligt både i SP och MP. Co-op vinner precis som i GoW)

Test Drive Unlimited (som PGR3 fast lättare och med free roaming och trafik)

Oblivion är mycket bra, men är att föredra på PC om du har en som klarar av spelet.

Medlem

Håller med karma, Rainbow Six (som är mycket, mycket, mycket bättre än GoW) och Test Drive är 2 riktigt bra spel.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Oblivion.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Rainbow Six är kul men håller inte med om att det är bättre än GoW. Speciellt inte om man bara vill spela lite splitscreen coop, där vinner GoW i alla lägen. Dock har man lite polare eller möjlighet att typ länka 2 boxar för att spela coop 4 spelare så tror jag R6 knäcker rätt hårt. Men det är inte på något sätt ett dåligt spel, FZ's recension bevisar detta med full pott.

Test Drive är rätt trevligt om man gillar att köra bil och glida runt lite. Speciellt om man hatar NFS pimp my ride stuk med blinkande neon och annat tjafs.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Rainbow Six: Vegas är väl vad jag spelar nu...

Medlem

Tänkte mer på singelplayer delen Där har gow bra grafik men annars väldigt tråkigt och helt utan historia. Bara springa och skjuta i princip.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Lost Planet, har både fett action bossar samt en bra story tycker jag. Ett bland det nästa jag kört till boxen, annars så ligger jag och inväntar Forza


signatur

AYY LMAO

Medlem
Skrivet av Rissan:

Tänkte mer på singelplayer delen Där har gow bra grafik men annars väldigt tråkigt och helt utan historia. Bara springa och skjuta i princip.

Umm som om R6 har nån vidare story då? Du ska umm springa runt i vegas o ett otroligt löjligt scenario och skjuta ca 35252378 terrorister. Inget av spelen är direkt starka på story sidan men det är ju inte det som gör dem bra heller.

Det som dock hjälper GoW än mer i coop är att man faktiskt har hela storyn och allt, det är exakt som singleplayer fast med en kompis. R6 har all story totalt strippad så vissa uppdrag "makes no sense". Iallafall så jag kände det när jag spela, speciellt när flera banor har en lång helikopter sekvens som är 100% meningslös när hela introduktionen till uppdraget som singleplayer har är borta. Ganska korkad design.

Hursomhelst båda spelen är grymma och kan varmt rekomendera R6 för den som vill ha lite mer verklighets anknutning till sina action lir.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

Rekommenderar / ute nu
Gears of War
Kameo,
Dead Rising
Lost Planet
Rainbow Six Vegas,
Test Drive Unlimited
Condemned,
Table Tennis
Viva Piñata
Call of Duty 3

Kommande / listan kan göras lång
Crackdown
Burnout 5
Brother's in Arms: Hell's Highway
Forza Motorsport 2
Mass Effect
Blue Dragon
Command & Conquer 3
Colin McRae: Dirt
Sega Rally Revo
The Darkness
Too Human
Turok
Bioshock
Half-life 2: Orange
Assassin's Creed
Overlord
Kane & Lynch
Lost Odyssey
Unreal Tournament III
Grand Theft Auto IV
Project Gotham Racing 4
Halo 3
Banjo-Threeie

Medlem

Fin lista du har där tropisc.

Tycker att du måste ta och köpa Kameo, ingen 360-ägare får vara utan de. Saints Row kan också vara något att ta en titt på, finns ett demo på marketplace.

Inaktiv

Om du gillar hockey så kan jag säga dig att jag blev nöjd med nhl 07, lite knepigt o vänja sig vid skillstick. Men ett roligt hockeyspel, finns inget alternativ och med tanke på att det inte funnits så länge så slå till på 07 och vänta inte till 08 släpps.

Inaktiv
Skrivet av Cyberz:

Rainbow Six: Vegas är väl vad jag spelar nu...

Me too;), Det är väldigt nice det spelet.

1
Skriv svar