Battlefield 1943-tävlingen avgjord

Robot
Medlem
Battlefield 1943-tävlingen avgjord

argh!

Grattis!

Medlem

Grattis ni som vann!


signatur

woop woop

Medlem
Medlem
Medlem

Grattis


signatur

Sånt e livet

Medlem
Medlem

Knappt en enda hade skrivit ett foruminlägg

Grattis till er


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Inaktiv

Fan! Aja ett stort grattis!

Mitt hjärta slog som f*n när jag kollade sen såg jag en Alexander, då vart jag kallsvettig, sedan var det ett annat efternamn. Dumma mig...

Inaktiv

F*n! Aja ett stort grattis!

Mitt hjärta slog som f*n när jag kollade sen såg jag en Alexander, då vart jag kallsvettig, sedan var det ett annat efternamn. Dumma mig...

Medlem

nej!! jag vann bionic commando så jag tänkte att jag kanske kunde vinna denna också. fast kunde inte komma bort från jobbet förra gången, jag var 90% säker på att vinna så jag tog ledigt :> aja :> ha det så kul

Medlem

rrrrh.... aja grattis:)


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

JAG VANN!!!! ÄNTLIGEN!!!! såg mitt namn och hela hjärtat börja bulta, UNDERBART! tack FZ <3


signatur

Blessed by father Nurgle this one has been!

Medlem
Medlem
Inaktiv

vi vill se lite gameplay videos och frågor besvarade! försök gärna också smyga iväg till Bf3 avdelningen


signatur

PSN: japp :)

Medlem

Grattis till er som vann! Glöm inte att försöka pressa dom på info om Bf3 också när ni ändå är där

Medlem

Good luck with that...

Medlem
Skrivet av KillenMedStil:

Fan! Aja ett stort grattis!

Mitt hjärta slog som f*n när jag kollade sen såg jag en Alexander, då vart jag kallsvettig, sedan var det ett annat efternamn. Dumma mig...

haha, samma här, men med namnet marcus isaksson.

Grattis!

Medlem

Grattis!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem
Medlem

Länge sen man vann nått på FZ nu, skippade dock den här tävlingen. Fick lira BF1942 mot dice när det släpptes så åka dit igen för 1943 känns lite tjatigt. Men ha så skoj..

Medlem

Så jäkla nice.

1
Skriv svar