Medlem
Går det att..

.. lyssna på musik (som jag har i lagrat i boxen) under tiden man spelar på något sätt?

Tack på förhand!
MvH/ WaltX


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

På 360 går det utmärkt i vilket spel som helst. Bara trycka på guideknappen o bläddra rätt på musiken.

Vanliga Xbox är lite petigare, då kräver det att spelet har stöd för custom soundtracks.. vet dock inte hur man fixar det.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Du behöver inte ens ha musiken lagrad i boxen utan du kan enkelt streama musik från en dator medans du spelar. Bara dra igång musik spelaren som finns i guide knapp meny grejjen. Den är svår att missa


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Men blir det inte jobbigt med både musik och ljudet från spelet samtidigt?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Nu blir jag lite förvirrad men erm... Beror väl mest på spelet kanske, typ bilspel så är det väl inget jobbigt. I ett spel där det är viktigt att höra saker kan det väl störa. Men det är ju självklart eller? Förstår inte riktigt vad du vill veta?


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Om du menar musiken i spelet så stängs den av automatiskt när du startar egen musik. Om den inte gör det så går du in i options och stänger av musiken i spelet bara.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Musiken på (360) fungerar lika bra som det vanliga soundtracket i spelet och den stängs av då det e cutscenes o grejer.
bara gott mos mao.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Testade att ha musik på under tiden jag spelade, det vart inte alls jobbigt.

Tack!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Youtube-proffs

Hur funkar det med att streama musik från datorn då?


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av Polish:

Hur funkar det med att streama musik från datorn då?

Har själv inte gjort det, körde in en skiva i boxen och kopierade låtarna istället.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Polish jag kör med Tversity och det funkar klockrent på min kompis box som jag lånat i en månad. Funkar hur bra somhelst, enda problemet som jag ser det är hur låtarna sorteras i en playlist men men, går att leva med. Men om du bara ska streama musik så funkar senaste windows media player eller windows connect eller vad det nu heter från microsoft utmärkt. Dock stöds inte särskilt många format utan man får typ hålla sig till mp3 och microsofts format.

Vilket igentligen är Xboxens största svaghet, den är så jäkla begränsad >.<


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

1
Skriv svar