Kojima "djupt involverad" i MGS Rising

Medlem
Kojima "djupt involverad" i MGS Rising

Metal gear solid kan aldrig faila. Lite synd dock att peace walker endast kommer till psp :/

Medlem

då blir det nog ett bra spel ändå


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Inaktiv

ser fram mot mgs rising nu när kojima lägger ner själ i det.


signatur

ToMZoN

Medlem

Personligen tycker jag iofs att det kunde sluta med MGS4. Slutet var bra nog att det tillfredsställde mig. Tycker det bara är synd att de ska mjölka det nu :/

Medlem

*FZ medlemmar varnas, denna nyhet är flame bate. Dont take it!*


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Värkar vara bra att dom gör en ny grafikmotor till MGS: Rising.
Ska bli roligt att spela det spelet när det kommer.

Medlem

Fast känslan är ju att Rising inte är ett "äkta" MGS-spel på nåt sätt.

Medlem
Skrivet av Wingu:

Personligen tycker jag iofs att det kunde sluta med MGS4. Slutet var bra nog att det tillfredsställde mig. Tycker det bara är synd att de ska mjölka det nu :/

Jag älskade MGS4 slutet med, men jag hoppas och tror att båda spelen blir prequels. Preace Walker är ju en uppföljare till MGS3 för att flesha ut vad som hände mellan trean och MGS. Förhoppningsvis blir Rising ett spel som förklarar vad Raiden gjort mellan tvåan och fyran.


signatur

Videomupp

Medlem

Det här ska köpas till Xbox dirr då det kommer Kojima kan aldrig faila då han verkligen bryr sig om ett spel.


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv

jag tycker det är synd att peace walker bara kommer till psp, det är inte en optimal konsol för den typen av spel

Medlem

Den bästa delen i serien var Snake Eater enligt mig. Det är bara att hoppas att Peace Walker är minst lika bra. Det är dock synd att det endast kommer till PSP. Men det är väl en smart taktik av Sony för att få sälja mer såna...

Medlem

Tror ni det kommer till PC:D

Medlem

Rising var väl sagt att komma till PC tror jag. Peace walker not so much.


signatur

Videomupp

Medlem

Rising ska komma till PS3, Xbox 360 och Pc... Det är i alla fall det är så det är sagt!

1
Skriv svar