"Tjejspel" ? (2-player)

Inaktiv
"Tjejspel" ? (2-player)

Tjena.

Nu är det så att jag söker lite tips på spel som jag och min flickvän kan spela tillsammans.

Genre spelar ingen större roll, men jag tror inte att hon är jätteförtjust i till exemepl halo. Men, om halo är riktigt bra 2-player så får ni gärna tipsa om det.

Tack tack.

EDIT: Kanske ska säga att jag inte äger en 360.

Medlem

HaloHaloHaloHaloHaloHaloHaloHaloHaloHaloHalo
HaloHaloHaloHaloHaloHaloHaloHaloHaloHaloHalo
HaloHaloHaloHaloHaloHaloHaloHaloHaloHaloHalo

Splinter cell: Chaos Theory kanske kan va nått annars.:up:


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

Jo men halo är roligt att spela 2 på


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

hmm... 2-spelare.. kameo kanske? och ifall en spelare duger så kan hon nog spela Viva Pinata eller dylikt.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Dumlen:

hmm... 2-spelare.. kameo kanske? och ifall en spelare duger så kan hon nog spela Viva Pinata eller dylikt.

Citat:

EDIT: Kanske ska säga att jag inte äger en 360.

Bra när man läser inlägget man svarar på

Sen vet jag inte riktigt vad ett tjej spel är och varför det skulle finnas speciella sånna.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

Något bilspel? Det brukar fungera. Och kanske lätta fightspel.

Inaktiv

Äh jag vet att det inte finns några speciella tjejspel därav "". Men mina erfarenheter säger att tjejer är lite mer kräsna när det kommer till spel.

Och innan någon kommer med förslaget "fråga henne" så kan jag säga att jag försöker spara in lite tid, sen tror jag inte att hon är speciellt insatt i det hela och kan säga något speciellt.

Tack för tipsen, tipsa gärna vidare om ni kommer på något

Medlem

hade du haft en x360 så hade jag rekommenderat Viva Pinata. Eller jag hade avrått dig från att köpa det, Jag kan räkna antalet minuter jag fått låna boxen sen jag köpte det på min ena hand..

Inaktiv

Kör det där dead or alive spelet där man är på en paradis ö och ska få de olika tjejerna i spelet i säng eller vad det går ut på. Blir nog kul för hon kan ju som tjej säga hur hon hade gjort och för att förföra dem och då får ni både ett manligt och ett kvinnligt perspektiv på hur man bäst raggar tjejer i ett tv spel


signatur
Medlem

Har du kollat in Kameo, om inte gör det bra kul lir


signatur

AYY LMAO

Jee
Medlem
Skrivet av Iceguppi:

Kör det där dead or alive spelet där man är på en paradis ö och ska få de olika tjejerna i spelet i säng eller vad det går ut på. Blir nog kul för hon kan ju som tjej säga hur hon hade gjort och för att förföra dem och då får ni både ett manligt och ett kvinnligt perspektiv på hur man bäst raggar tjejer i ett tv spel

Fast Dead or Alive: Xtreme 2 är till Xbox 360 vilket han inte hade...
Skulle nog inte bli så lyckat iallafall. :crazy:


signatur

Eller inte?

Inaktiv

Läste idag om att MS anser Viva Pinata vara ett tjejspel, men det är ju inte tvåspelare vad jag vet. Xbox är all-for-guys enligt mig. Tyvärr.

Och nej, spel (som Kameo) är inte tjejspel bara för att de är fula/dåliga.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem
Skrivet av Nolite:

Läste idag om att MS anser Viva Pinata vara ett tjejspel, men det är ju inte tvåspelare vad jag vet. Xbox är all-for-guys enligt mig. Tyvärr.

Och nej, spel (som Kameo) är inte tjejspel bara för att de är fula/dåliga.

Sånt där är ju bara så förnedrande det kan bli. "Its animals and gardens blah blah". Vafan har det med tjejer att göra igentligen? Iofs så vet ju alla att tjejer bara leker med barbie, har rosa tapeter och har massor med gosedjur överallt...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Youtube-proffs

Finns bara ett tjejspel. The sims. ^^

Ja vet inte, inget elakt menat mot tjejer men de flesta tjejer jag har spelat mot på tex PGR3 har inte vart så jävla kanon


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Mina tjejpolare är definitivt med i matchen vad man än spelar, säg inte att tjejer suger på spel för att du råkar ha kassa tjejpolare.


signatur

---
Boo!

Medlem

Lego Star Wars II


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem
Skrivet av Phosphor:

Mina tjejpolare är definitivt med i matchen vad man än spelar, säg inte att tjejer suger på spel för att du råkar ha kassa tjejpolare.

Eller så är det helt enkelt du som inte är så het på tv-spel? 8)

Medlem

Sitter 4 tjejer i mitt vardagsrum och spelar Dead Or Alive 4 just nu kan tillägga att samtliga är 20+


signatur

-| Spel ska köpas inte stjälas |-

Medlem
Skrivet av Meep:

Sitter 4 tjejer i mitt vardagsrum och spelar Dead Or Alive 4 just nu kan tillägga att samtliga är 20+

Och du sitter vid datorn därför att...?


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:
Skrivet av Meep:

Sitter 4 tjejer i mitt vardagsrum och spelar Dead Or Alive 4 just nu kan tillägga att samtliga är 20+

Och du sitter vid datorn därför att...?

han åker på stryk

Inaktiv
Medlem
Skrivet av jingai:
Skrivet av Phosphor:

Mina tjejpolare är definitivt med i matchen vad man än spelar, säg inte att tjejer suger på spel för att du råkar ha kassa tjejpolare.

Eller så är det helt enkelt du som inte är så het på tv-spel? 8)

Eller så äger jag dig i allt, tvspel, livet, psyke.


signatur

---
Boo!

Medlem
Skrivet av jingai:
Skrivet av Phosphor:

Mina tjejpolare är definitivt med i matchen vad man än spelar, säg inte att tjejer suger på spel för att du råkar ha kassa tjejpolare.

Eller så är det helt enkelt du som inte är så het på tv-spel? 8)

Eller så äger jag dig i allt, tvspel, livet, psyke, umgänge, pengar, sex... You name it.


signatur

---
Boo!

Medlem

Dubbelpostning och uppgrävning av en 5månader gammal tråd.

Onödigt.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Jag träffade tydligen en öm punkt. Bring it on Phosphor!

1
Skriv svar