Sony pratar PSP Go och batteritid

Robot
Medlem
Sony pratar PSP Go och batteritid

Jaså, är det så dålig batteritid på dessa prylar :S


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Tycker att dom ska fixa bättre batteri tid. Man ska ju kunna ta med den på långa bil resor som är runt 12 timmar utan att behöva ladda den hela tiden.
Borde vara runt 10-16 h batteri tid tycker jag.

Medlem

Batteri tiden suger ju deras batterier är på 1800 mAh men det finns ju dem som har mycket mer. Här är ett batteri som ger dubbel batteri tid
http://www.webhallen.com/prod.php?id=47088


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Det borde vara bättre batteritid. Man hinner väl knappt göra något innan "poof" så är batteriet slut och man måste ladda den igen.:\


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

batteri tid tycker jag inte är nåt folk ska kräva mer av åtminstone inte med dagens batterier jag menar pratar man konstant i en mobil telefon så räcker inte batteriet särkilt länge där heller. Min PSP-2000 håller i cirka 3-4 timmar med orignal batteri. Visst skulle inte vara fel med mer men tekniken finns väl inte heller än för få bättre och samtidigt hålla det lika litet och mobilt?

Tycker det är väldigt intressant att folk vill ha mindre och mer mobila teknik prylar men samtidigt gnäller man över att att man ska ha mer t.ex batteri tid och då krävs ett större batteri. Som Hardboiled15 visade i sin länk ett batteri med längre batteri tid men större så det passar inte i PSP slim

1
Skriv svar