Massor av Madden 10-filmer

Robot
Medlem
Massor av Madden 10-filmer

Detta ser man fram mot 14e augusti kommer jag garanterat vara inomhus

Amerikansk fotboll är något jag kallar riktig fotboll
och med ett franchise online läge och ett co-op läge online så tror jag dom har tagit ett stort steg fram sedan 08/09

Medlem

Är den här serien populär i Europa?

Bara undrar eftersom att jag inte känner en ända människa som har en version av spelet...

KoP
Medlem
Skrivet av Jozo:

Är den här serien populär i Europa?

Bara undrar eftersom att jag inte känner en ända människa som har en version av spelet...

Säger detsamma.. känner inte en enda människa som spelar Madden. Intresset i Europa för detta måste väl ändå vara väldigt svagt jämnfört med andra sporter?

Medlem

Populär njä inte direkt då sporten inte är så stor här för mot vad den är i amerika.

jag själv har följt NFL ett par år och även college ligan till viss del.

spelen har jag spelat sedan 08 då jag skaffade mig xbox360.

madden spelen sälj bara ett par hundra på första veckan om det var för bara sverige eller i hela europa kommer jag inte ihåg av svaret jag fick av EA förra året.

Men smaken är som baken antar jag
borde inte FZ kunna ta reda på hur många i antal som Fifa 09/NHL09/madden09 sålde första vecan från premiär dagen vore skoj och se :=)

Medlem

Intresset är nog inte så stort vilket är synd då det är en fantastisk sport.

Medlem

Ja sporten är den klart mest spännande och roligaste att följa en dag så ska jag ta mig en resa och se några matcher live. tills vidare får man följa det på tv och köra madden

Medlem

Jag blev så sugen på att spela när jag såg dessa filmer så jag beställde mig ett xbox360 och madden 09 på rak arm.

1
Skriv svar