Är du en Han Solo?

Robot
Medlem
Är du en Han Solo?

läckert


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Låter trevligt

Inaktiv

Seriöst, vem skulle någonsin vilja spela något annat än jedi eller sith? Det är ju det som hela star wars handlar om, orka vara tredje hjulet. Sen är det grejjen med lightsabers förstås, varför stå ut med allt star wars junk om man inte får döda folk med lightsabers...


signatur

There is no theory of evolution. Just a list of animals Chuck Norris allows to live.

Medlem

Ja det låter ju lite konstigt, en snubbe med pistol ska ju inte ha en chans mot vare sig en jedi eller en sith. Får väl bara vänta och se hur de här kan gå.

Medlem
Skrivet av GangsterAlgot:

Seriöst, vem skulle någonsin vilja spela något annat än jedi eller sith? Det är ju det som hela star wars handlar om, orka vara tredje hjulet. Sen är det grejjen med lightsabers förstås, varför stå ut med allt star wars junk om man inte får döda folk med lightsabers...

Klart man kan tänka sig det, jag skulle kunna tänka mig vara en icke-jedi eller sith i varje fall.
Kan nog vara roligt med lite variation och inte bara springa runt med lasersvärd hela tiden.

Stridssystemet verkar ju rätt roligt också, så varför inte?
Om inte annat så lockar det nog för en del att inte spela exakt samma sak som alla andra hela tiden.

Medlem
Skrivet av Pooslice:

Ja det låter ju lite konstigt, en snubbe med pistol ska ju inte ha en chans mot vare sig en jedi eller en sith. Får väl bara vänta och se hur de här kan gå.

Man har ju knappast bara en pistol.
Finns ju granater att kasta, fällor att gillra osv gissar jag? Samt en rad andra vapen att ta till.

Medlem

Om man kör RP så kan det vara nice att spela som Smuglare annars så känns det som att den ligger i underläge.


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv

Undrar vad Blizzard planerar på att göra för att hålla sina spelare kvar. Hoppas detta spel inte kommer vara så scrub friendly som WoW :<

Medlem

Kommer bara vara så jädra fult att en vanlig soldat eller smugglare kommer kunna klå en jedi/sith 1on1. Men så kommer det ju att bli, för i ett MMO så ska det ju finnas balans... Rätt försåtligt, men känns bara fel...


signatur

XBL: facingdeath88 - Gears of War 3 & Battlefield 3

Medlem

Kan man vara en Dark Lord of The Sith och slåss med en röd ljussabel???

Om det är så, då kanske jag kan tänka mig att testa detta spelet.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Inaktiv

Dödade inte boba fett någon jedi i filmerna, samt en storm trooper en annan? Sen tittar man på star wars spelen, specielt knights of the old republic så var det inte så ovanligt att fotfolket dödade eller fånga någon jedi. Samt i KOTOR2 så kunde ju man göra varenda kompanjon jedi eller sith.

Så ja, tar man smugglar klass är dom troligen sån där som använder kraften till att.... smuggla.


signatur

The definition of insanity?

Medlem
Skrivet av GangsterAlgot:

Seriöst, vem skulle någonsin vilja spela något annat än jedi eller sith? Det är ju det som hela star wars handlar om, orka vara tredje hjulet. Sen är det grejjen med lightsabers förstås, varför stå ut med allt star wars junk om man inte får döda folk med lightsabers...

Visst, Jedi och Sith är mycket av Star Wars-universumet men det är även så pass mycket mer än bara det. Om Star Wars bara skulle ha varit en massa ljussabelfäktning hade det inte blivit det kulturella fenomen det är idag.

Själv lockas jag till att spela andra klasser än just Jedi och Sith, och smugglare är en klass jag verkligen vill ska fungera. Spelade som smugglare i SWG men där blev vi bara bemötta med en massa tomma ord. Vi blev lovade så mycket, men fick ingenting. Att kalla smugglarklassen i SWG för smugglare är verkligen att ta i. Hoppas verkligen att Bioware lyckas bättre än vad SOE/Lucas Arts gjorde.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Fan vilka förhoppningar man har på detta spelet.

Smugglare låter också som en klass för mig. Finns det någon som faktiskt tycket att Skywalker var coolare än Solo?

Medlem

Precis som alla pratar om undrar jag också hur man kommer att balansera spelet... Tror att dom flesta kommer att köra Jedi/Sith i början och sen starta en alt som är Smugglare å allt man kan vara. Dock tror jag att det kommer rocka allt annat med tanke på dess föregångare.

Medlem

Det kommer nog vara en stor majoritet som lirar som Jedi eller Sith men själv är man sugen på Bounty Hunter. Jetpack > ljussabel

Medlem

Fan måste erkänna att jag har blivit smått intresserad av detta spelet.... men bara lite. Och jag som annars är anti när det gäller allt som har med MMO att göra. Ska läsa recensionerna först innan jag bestämmer mig för om det blir något eller inte.

Medlem

Jag tycker att Bioware (samt Obsidian litegrann) har gjort bättre Star Wars än filmerna. Så det är klart att det kan lyckas.

Medlem

Tja, många jedis blev ju rätt mördade i episod 3 iaf, visserligen var det ju ett par som blev sönderpepprade utav soldater, men tror nog inte alla dog på samma vis.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Slår vad om att om du vill bli sith/jedi så måste du först spela som en non-sit/jedi gubbe och sedan göra massa långa quests för att bli sith/jedi. Tror inte att de kommer göra jedi/sith som en start class.

Medlem

Smugglare och Prisjägare är ju 100ggr coolare än munkjävlar med lysande svärd..
Är så jävla less på alla ljussabelfighter och push/chokekrafter.

Inaktiv
Medlem
Medlem

Hittar det inte, men hur fungerar stridssystemet i spelet? Är det samma gamla vanliga WoW-point-and-click system?

Att behöva hugga en smuggler som Sith, 10-15 gånger med lightsabern innan han dör känns.. konstigt. :\

Medlem

Kan man inte vara en jävligt elak Dark Lord of The Sith och slakta oskyldiga och massakera andra spelare med en röd ljussabel så kommer jag absolut garanterat skita i detta spelet.

Star Wars är inte Star Wars utan ljussablar!

Sen ska man se jävligt "badass" ut som en Sith! Som dom i trailern!

Detta är mitt enda krav och uppfylls inte det så säger jag bara:

"FUCK OFF!"


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av GangsterAlgot:

Seriöst, vem skulle någonsin vilja spela något annat än jedi eller sith? Det är ju det som hela star wars handlar om, orka vara tredje hjulet. Sen är det grejjen med lightsabers förstås, varför stå ut med allt star wars junk om man inte får döda folk med lightsabers...

Visst, Jedi och Sith är mycket av Star Wars-universumet men det är även så pass mycket mer än bara det. Om Star Wars bara skulle ha varit en massa ljussabelfäktning hade det inte blivit det kulturella fenomen det är idag.

Själv lockas jag till att spela andra klasser än just Jedi och Sith, och smugglare är en klass jag verkligen vill ska fungera. Spelade som smugglare i SWG men där blev vi bara bemötta med en massa tomma ord. Vi blev lovade så mycket, men fick ingenting. Att kalla smugglarklassen i SWG för smugglare är verkligen att ta i. Hoppas verkligen att Bioware lyckas bättre än vad SOE/Lucas Arts gjorde.

Som sagt. Star wars är så väldans mycket mer än bara Jedis.
Skulle själv mycket hellre spela som bounty hunter än jedi iallafall. Gjorde jag även i Swg å de fanns inge roligare än att gå åt å jaga dom istället.

(men som smugglare fick man ju iafall kränga dråger och fick ju så man förstod alla språk, hehe)

Medlem

Fan vad snajs, precis läst igenom serien som finns på sidan också
Lutar åt att köra prisjägare eller smugglare just nu, verkar sketaballa juh

Medlem
Skrivet av Remus:

Kan man inte vara en jävligt elak Dark Lord of The Sith och slakta oskyldiga och massakera andra spelare med en röd ljussabel så kommer jag absolut garanterat skita i detta spelet.

Star Wars är inte Star Wars utan ljussablar!

Sen ska man se jävligt "badass" ut som en Sith! Som dom i trailern!

Detta är mitt enda krav och uppfylls inte det så säger jag bara:

"FUCK OFF!"

LOL

Medlem

Ser bättre och bättre ut detta. Lär bli en lång sjukskrivning när liret släpps. Hoppas på mycket mini-games i spelet.

Medlem

Hoppas att dom löser stridssystemet så att en jedi har ett övertag i 1 mot 1, men där andra klasser kan ha övertaget inom annat. Striderna är ju inte allt i ett spel!!


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

12
Skriv svar