Har ni vibrationer i dosan av eller på?

Medlem
Har ni vibrationer i dosan av eller på?

Själv kör jag på, men man funderar på hur mycket längre batterierna skulle räcka utan.

Inaktiv

Varför skulle man inte ha det på för? Dum fråga!

Medlem

Självklart har man den på:up:

Medlem

på så klart


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

På.
Mina batterier tar slut jätte fort, efter några timmars spelande så får man ladda om batterierna igen med "Charge and play/Play and charge" apparaten.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

De därna batteripacken är lite skumma, vissa laddningar verkar dem ta slut fort, medans ibland håller dem skit länge. Dessutom stämmer inte batterimätaren alltid då jag haft gå från 1 till 3 pluttar under spelande. Men helt klart att föredra framför AA batterier iallafall. Och har man en sladd från play and charge är det ju lugna puckar.

Rumble på.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Wardancer:

De därna batteripacken är lite skumma, vissa laddningar verkar dem ta slut fort, medans ibland håller dem skit länge. Dessutom stämmer inte batterimätaren alltid då jag haft gå från 1 till 3 pluttar under spelande. Men helt klart att föredra framför AA batterier iallafall. Och har man en sladd från play and charge är det ju lugna puckar.

Rumble på.

Nja, AA batterier har mycket längre speltid och är mycket billigare


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

jag har vanliga uppladdningsbara batterier som jag använder i dosorna och tycker dom håller bra tid.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Play and charge: 25 timmar
Vanliga AA batterier: 40 timmar


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Vibrationer i dosan betyder nått helt annat fög mig.


signatur
Medlem
Skrivet av cammo:

Vibrationer i dosan betyder nått helt annat fög mig.

Hmm..


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv
Skrivet av [Molotov:

"]jag har vanliga uppladdningsbara batterier som jag använder i dosorna och tycker dom håller bra tid.


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Inaktiv

Jag kör på och med play and charge och jag tycker det tar långtid innan man behöver ladda dosan


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem
Skrivet av Rissan:

Play and charge: 25 timmar
Vanliga AA batterier: 40 timmar

Inte de AA batterier jag provat. Iofs bara billiga batterier men ska man köpa dyrare varianter kan ju lika gärna punga ut för ett "officielt" batteri pack med fördelen att man kan kolla batteri nivån i menyn man får upp när man trycker xbox knappen.

Däremot håller det batteripacket jag provat ganska olika länge, ibland känns det som hur länge som helst och nästa gång tar det slut fort fast man laddat tills det lyser grönt båda gånger...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Självklart PÅ! Kör med GP 2700 lökar i mina spakar.

Medlem
Skrivet av Wardancer:
Skrivet av Rissan:

Play and charge: 25 timmar
Vanliga AA batterier: 40 timmar

Inte de AA batterier jag provat. Iofs bara billiga batterier men ska man köpa dyrare varianter kan ju lika gärna punga ut för ett "officielt" batteri pack med fördelen att man kan kolla batteri nivån i menyn man får upp när man trycker xbox knappen.

Däremot håller det batteripacket jag provat ganska olika länge, ibland känns det som hur länge som helst och nästa gång tar det slut fort fast man laddat tills det lyser grönt båda gånger...

Man kan ju köpa vanliga uppladdningsbara batterier. vet inte riktigt vad dom kostar men dom är nog billigare än P&C kitet.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Det är bara irriterande att ha det på. Så av för min del.

Medlem

Ja just det, svara på trådens fråga kanske

Givetvis är den på


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem
Medlem

Självklart är de på. Känslan blir inte detsamma med vibrationerna av.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Alltid på! Jag har blivit så van vid det att det nästan känns obehagligt när det inte är på.

Medlem

Tänker jag efter tror jag det skulle vara rätt skönt att köra utan.


signatur

AYY LMAO

1
Skriv svar