Helgens digitala erbjudanden vecka 24

Medlem
Helgens digitala erbjudanden vecka 24

Ni har glömt Red Orchestra som endast kostar 33 % av sitt originalpris på Steam.

Medlem

Inget spännande denna helg


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av andymikel:

Ni har glömt Red Orchestra som endast kostar 33 % av sitt originalpris på Steam.

Nej, det var bara så mycket siffror att jag glö..

Okay jag glömde Tackar för heads up!


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

nopp inget roligt =(

Medlem
Medlem

Det enda som var hyffsat intressant är men of war. Misstänker dock att det har drm. :\

Medlem
nj
Medlem
Skrivet av rayzorz:

Det enda som var hyffsat intressant är men of war. Misstänker dock att det har drm. :\

Det kommer med SecuROM (står på GamersGate), däremot så skriver de även detta i sin FAQ:

Citat:

#Do you use SecuRom or any other protection on the games?

Yes, some games got some kind of protection. That is on request from developers and publishers.
However, the activation limit that may be on this protection is easy reset by an email to support<snabel-a>gamersgate<punkt>com.

ANY GAME BOUGHT ON GG IS YOURS TO DOWNLOAD AND INSTALL AS MANY TIMES YOU LIKE!

Valde att editera mailadressen lite för att inte ge dem alltför mycket spam

Så som jag ser det så har GamersGate en ruskigt bra inställning till hur kunder ska tas hand om och hur kopieringsskydd ska skötas, till skillnad från vissa andra tjänster där man bara hyr spel och teoretiskt kan bli av med dem när som helst...

Medlem

Ni har glömt att skriva att Steam har rea på Everquest II också!

EverQuest® II Rise of Kunark Starter Pack
9,99? -> 7,99?

EverQuest® II The Shadow Odyssey
29,99? -> 7,49?

Edit: Även Age of Conan är det rea på.

Edit igen: Vad jobbigt, euro-tecknen försvann och blev frågetecken i stället. Oh well...


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

3 - King's Bounty: The Legend - 50 procent - 12,49 euro
1, 2 och 3 tillsammans - 25 procent - 24,95 euro (tjäna 7,50 euro gentemot separat)

Tss, man kan inte tjäna pengar på det sättet men man kan spara 7.5 euro genom att köpa så

Inget kul igen dock... pff..

Medlem

King's Bounty suktade jag efter när det kom, gillar Heroes och grafiken såg jättefin ut. Fick ju bra recensioner också så, bland annat av er.

Det blir ett givet köp!

Ha, hittade ett till spel på Gamers Gate jag genast vill ha!

4x4 Hummer
4x4 Hummer is an off road driving simulation where players can test drive a range of General Motors’ sports utility vehicles (SUV’s) across challenging and exciting locations including the Grand Canyon, Crimea, Egypt and Iceland to name a few.

There is a range of great off road vehicles from the General Motor’s stable for building off road drivers to test. Players can try their hand at driving the Hummer H2 SUT, Hummer H2 SUV, Hummer H3 SUV and Hummer H1 Alpha along with Saab 9-7x SUV, Cadillac Escalade, Chevrolet Tahoe, Chevrolet Trailblazer GMC Envoy and GMC Yukon.

*dräggel*

Medlem

Guild Wars Trilogy - 27,99 euro !!!

Sommarlovet är räddat!

Medlem

Inte så värst lockande deals denna vecka, tyvärr.

Medlem
Medlem
Skrivet av fz tips:

Guild Wars Trilogy - 20 procent - 27,99 euro

SHIT VAD GRYMT, KÖP!


signatur

hejsanhejsanhejsan

King's Bounty är fantastiskt och ett av förra årets bästa spel. Köp, alla.

Medlem

Jag rekommenderar starkt att ni köper red orchestra det är just nu 66% billigare men endast tills på måndag.


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv

Impulsedriven har lagt upp sina helgerbjudanden:
http://islanddog.impulsedriven.net/article/356040

Citat:

* Sword of the Stars Ultimate for $7.99 / 7.99 Euro ($22 off)
* Democracy 2 for $11.49 (50% off)
* Kudos 2 for $9.95 ($5 off)
* Kudos: Rock Legend for $4.95 ($5 off)
* Kudos for $4.95 ($5 off)

Skrivet av peak_performance:

King's Bounty är fantastiskt och ett av förra årets bästa spel. Köp, alla.

Ett måste för alla HOMM fans.

Medlem

För er som är intresserade av UFO Trilogy så kostar det 49 kr på Webhallen

1
Skriv svar