Crackdown Demo på Marketplace

Inaktiv
Crackdown Demo på Marketplace

Tankar det nu

Kan använda denna tråden till snacka om de när de rullat i några timmar.


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Oj!
Dags att man gör detsamma snart, efter att syrran har kollat klart på Gustaf 2 alltså..


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Hittar inte demot på Marketplace (Ja, letar under demo sektionen men nada)

Medlem

fan man måste ha gold, jag har för tillfället inget behov av nå goldmedlemskap


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

va rätt ballt, men känns lite enformigt..sen att det va tidsbegränsat va bleh...men men, måste testa mer innan det blir ett köp

Inaktiv
Skrivet av Layne:

va rätt ballt, men känns lite enformigt..sen att det va tidsbegränsat va bleh...men men, måste testa mer innan det blir ett köp

Hur lång tid har man på sig att lira? Min download ligger bara på 75%


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

30min efter att man blivit lvl 2 i någon skill. Så typ 45min kanske.

EDIT: Timelimit drar igång när man blivit level 2 alltså. Och då är det 30min innan det stängs av.

Medlem

Fan va lång tid det tar att tanka hem demot, har väntat i 3-4 timmar nu..


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Youtube-proffs

det tar en tid jaoh märkte jag :\ 14 % kanske, 2 timmar senare..


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Hehe, jag lyckades dra igång nerladdningen ca 30min efter den lades upp, så det tog bara 1½ timme för mig. Det var kl 11:30 imorse.

Inaktiv

Usch, jag har fortfarande inte fått hem det. Går bara segare och segare...


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Va? Du var ju på 75% för 1 ½ timme sen?

Inaktiv

Som sagt segar riktigt mkt! 99 nu iallafall


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Tja, efter att ha spelat säkert 4-5 omgånger singleplayer och 4-5 omgångar co-op med en kompis tror jag att det här bäst beskrivs som ett köp för min del. Orealism, lite cel-shading, hoppa långt, sparka/kasta bilar, enormt sexiga explosioner... I like. Kul, enkelt och ännu roligare med en kompis i co-op!

Medlem

Tog kanske 30 min för mig att få hem demon :).
Jag har kört hela demon tiden och det var ganska roligt, speciellt efter att man har fåt lite bättre stats osv. Sen var kontrollen lite halv dålig.
Det är väldigt kul att lyfta upp bilar och slänga dom på 5 st fiender och hoppa från hus till hus är kul med.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Maxa agility och explosives, sen börjar det roliga. Man hittar massor med agility orbs på nöjesfältet sen kan man börja skutta runt på riktigt.

de vanliga granaterna blir typ atombomber med hög explosives


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

Jag tycker det var riktigt roligt! Kommer också köpa det. Sen får man ju H3 beta också se de blir definitvt köp


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Njah, tycker inte riktigt om den typen av spel. Inte värt all väntan..


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Youtube-proffs

Hmm, hur är känslan? är det samma känsla som stålmannen ungefär? vad ska man förvänta sig? Det verkade riktigt nice dock när ja har kollat på lite filmer och så.. men annars, njaa..:\


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Som stålmannen kanske det inte känns. Men förvänta dej att de e action non stopp. Fiender överallt!

Väldigt kul att hoppa från hus till hus o kasta blirar omkring sig Men som sagt det känndes lite enformigt.


signatur

[i]KaNto[/i]

Medlem
Skrivet av Polish:

Hmm, hur är känslan? är det samma känsla som stålmannen ungefär? vad ska man förvänta sig? Det verkade riktigt nice dock när ja har kollat på lite filmer och så.. men annars, njaa..:\

Det är förbannat... Vad ska man säga? Det är fritt, öppet, väldigt fort, väldigt arkad-aktigt. Du får allt ta och ladda ner demon och testa

Inaktiv

Sjuk kul haha, synd bara att demon var tidsbegränsad, skulle ju precis klättra uppför parisehjulet, sen fick man ju börja om med agilityn Tror dock att man "levlar" fortare i demon.
Rooftop time trialsen var ju bara för kul

Ett givet köp.

Behöver man beställa det från nån speciell eller förhandsboka det för att få Halo betan?

Medlem

Jag klarade klättra till toppen av Agency-huset. Propps till mig!

Men spelet är kul. kan dock tänka mig att det blir långtråkigt..

Youtube-proffs

Jag tyckte spelet sög.

I början

Sedan så fick jag en inblick, om hur det var förr i tiden, tex Deus Ex ni som minns det. Att det var lite den känslan, och jag gillade miljöerna, framtidsmiljöerna, att man kunde lvla osv. Detta spelet kommer jag köpa samma dags om det släpps och jag kommer njuta av det. Det är känsla att hoppa över en gubbe och skjuta han med hagelbössa från 3 meters höjd och landa bredvid. Det är roligt att klättra på hus och kasta ner saker från dem, det är roligt att köra bil och hoppa och allt annat sånt.

Keep it up Crackdown, you got yourself one satisfied customer!


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av Polish:

Hmm, hur är känslan? är det samma känsla som stålmannen ungefär? vad ska man förvänta sig? Det verkade riktigt nice dock när ja har kollat på lite filmer och så.. men annars, njaa..:\

Mycket enkelt. Tänk alla 3D versioner av GTA. Istället för att vara små gangster är du en "agent". Dvs en klonad genmodifierad polis. Collateral damage är helt accepterat. Sen går det ut på att döda "bad guys" på vilket sätt du vill.

Ingen realism, bara action och flum. Hoppa 50 meter med en bil i handen som du sen kastar i huvet på 3 gangbangers. Rundsparka deras bil så den flyger och mosar resten av dem plus lite civila som råkade stå ivägen. Allt medans du kastar granater och skjuter vilt omkring dig.

Sedan ovanpå det kan du lägga till att man kan spela coop via live/system link och då i princip "tävla" mot varandra i vem som dödar flest.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av SkogsTrollet:

Jag klarade klättra till toppen av Agency-huset. Propps till mig!

Men spelet är kul. kan dock tänka mig att det blir långtråkigt..

Det var det första jag försökte klara av Testa race:t, det blir lite jobbigare då!

Youtube-proffs

Körde igenom det på riktigt nu en gång och det var rikligt med skoj alltså, det är roligt att man kan uppgradera sig o sånt! Verkligen!

Lyckades få en granat under mig och jag hoppade i sista sekund, men jag slungades ut långt i havet och landade i vattnet som tur va, hade jag landat på marken så hade jag nog inte överlevt! ^^

Grym känsla i bilarna med, känslan är ju grymt mycket bättre än Need for Speed Carbon till och med!


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

har nu också spelat det, riktigt kul spel och coop blev det ännu roligare.

satans mycket action och roligt när man blir uppgraderad och det syns på ens gubbe osv.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

får väl tanka det med då ....

Medlem
Skrivet av [Molotov:

"]har nu också spelat det, riktigt kul spel och coop blev det ännu roligare.

satans mycket action och roligt när man blir uppgraderad och det syns på ens gubbe osv.

hur många spelar går det att köra coop med?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

12
Skriv svar