G.I. Joe filmat

Robot
Medlem
G.I. Joe filmat

Filmen verkar bli lite småkul men spelet verkar rätt så.. njae.

Medlem

Jag tycker att det ser ut som skit...
Alltså, GI Joe... det ända jag relaterar det namnet till är små barbie liknande dockor som 8åringar använder...

Medlem

Gissar på flopp


signatur

Rawr

Medlem

Fan vad länge sedan man hörde om G.I. Joe, lekte som satan med dom gubbarna o läste tidningarna som liten. Cobra rulez!

Medlem

Hmm... undre filmen var från Wii eller ? För grafiken såg inte sådär jättehet ut.
Svårt att tänka mig ett Filmspel med bra handling.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Filmen funkar säkert som nostalgitripp till 80 talet, spelet inte alls.

Men däremot hade jag velat se ett gi.joe inspererat mmo istället.

Medlem

Vilket trams...

Inaktiv

Flopp! Säg mig en bra filmlicens spel som har lyckats? Mmm, precis.

Jag kollade på Nitedo DS versionen av spelet. Det ser hemskt ut! NDS försör alla spel ju!

Medlem
Skrivet av KillenMedStil:

Flopp! Säg mig en bra filmlicens spel som har lyckats?

Chronicles of Riddick; Escape from Butcher Bay

Det var ju till och med så bra att man valde att ge ut det en gång till med extramaterial (Dark Athena).

Medlem

Nån annan än jag som skratta till när inlednings frasen kom "For years they waited" menar dom företaget som velat åter lanserar G.I.Joe eller att Cobra väntat på sin hämnd?

Dålig humor visst är det

Kan väl inte säga att det är ett spel man ser fram emot men det är väl säkert en härlig nostalgi tripp för många.

KoP
Medlem

G.I. Joe till 64'an var ju rätt roligt en gång i tiden. Men tror jag säger pass på denna.

Medlem
Medlem
Skrivet av KillenMedStil:

Flopp! Säg mig en bra filmlicens spel som har lyckats? Mmm, precis.

Jag kollade på Nitedo DS versionen av spelet. Det ser hemskt ut! NDS försör alla spel ju!

Goldeneye till 64..

Medlem

spelet vet jag inget om men det var nog fanimej de värsta spel namn jag hört


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Usch, ytterliggare ett kärt barndomsminne slaktat av pengahungriga licens jagare.. är så man mår illa.
Denna härliga serie har grymt potential om man hade skippat filmen och gjort ett ordentligt action spel på tidningen istället..

Alla ni som inte var under 10 år på 80-talet behöver inte kommentera detta


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

Medlem

Ser skittråkigt ut.

1
Skriv svar