Microsoft: Halo 3: ODST är värt fullpris

Robot
Medlem
Microsoft: Halo 3: ODST är värt fullpris

Alltså det kommer kosta 599-699 kr

Medlem

Dumt beslut av Moneysoft.

Medlem

Högt pris är som en dålig fis, inte kul för omgivningen.

Medlem

Undra när dom kommer lära sig att kanske med ett lägre pris så kommer den illegala nedladdningen minska också.


signatur

Inled oss ej i frestelsen
Utan fräls oss från Ondo

Medlem

inte värpengarna för ett expansion =(

Medlem
Inaktiv

Herregud... Hur ska man ha råd med alla spel... MW2, Forza3, The Ballad of the Gay Tony, NFS:Shift. Etc Etc

Medlem

Synd, jag som hoppats på att dom skulle ha kvar det låga priset:/
Men som det ser ut nu så är verkligen expansionen värd dom där 500 kronerna.


signatur

Wai

Inaktiv

Herregud vem bryr sig? Alla kommer köpa Halo 3: ODST ändå!

Är ett riktigt stort fan av dom

Komigen nu!

Medlem

Jag hade helt glömt av att spelet skulle ha rabatterat pris, nog för att jag antagligen bara kommer lira igenom singleplayer-kampanjen och lite Firefight för att sedan lägga det på hyllan. Halo 3/2 var ju fullprisspel och deras kampanjer var ju löjligt korta.

Men surt sa räven, nu förlorade de antagligen ganska många köpare som inte är Halo-fans.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Wow, 3 multiplayer kartor. För 600 spänn. Wow... bara Micro$oft lyckas med det.

Medlem

Hahahah bara 3 nya banor xD

Inaktiv

Wow... tänkte köpa det...

Medlem
Skrivet av Rolle:

Wow, 3 multiplayer kartor. För 600 spänn. Wow... bara Micro$oft lyckas med det.

Man får med alla Halo 3 kartor plus alla map packs

Medlem

MS kunde lära lite grejjer från Valve imo...

Medlem
Skrivet av Xsear:

Hahahah bara 3 nya banor xD

Nej?
Det är runt 20 banor man får...


signatur

Wai

Inaktiv

Helt stört. Har aldrig tyckt om HALO... Bara "Halo" jump.

Medlem

Det är för lite med 3 nya banor lol


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Herregud vem bryr sig? Alla kommer köpa Halo 3: ODST ändå!

Verkligen inte! Överskattat skitspel (halo 3) om du frågar mig, verkar inte vara något märkvärdigt med detta. Överprisat!

Medlem

Någon som vet om det blir en samlarutgåva av spelet?


signatur

Intel core2 Duo CPU - E6750 (2,66gh), MSI 8600 GTS (520mb), Geil DDR2 ultra [i](2x 1024mb), ASUS p5kpl, SB, SyncMaster T200

Medlem

Får man med alla map packs i ODST? Men så jävla bra att jag nyss köpte Legendary och Mythic -_-

Ne nu blir jag lite sur, såvidare kampanjen inte är lika lång som i Halo 3 så köper jag fan inte det här förrens prislappen är mindre


signatur

Game long and prosper

Medlem

Nej, det är inte värt fullpris. Men man kan kräva fullpris utan att alla korkade Halo-fans bryr sig, utan springer och köper skiten ändå.

Medlem

Wow... tack, men nej tack, Microsoft. Så länge som Xbox Live dras med sina förbannade problem på Marketplace och att ni tar fullpris (599-699kr) för spelet så kommer jag inte att köpa Xbox Live Gold och däri blir Halo 3: ODST totalt värdelöst med sina 3 banor i MP.

Inget köp, i alla fall inte för fullpris.

Inaktiv

Kan dom inte bara göra en 4a nån gång istället? Fick ju aldrig nåt riktigt slut...

Medlem

"... och hela Halo 3 multiplayer-samlingen..."

Så om man redan äger Halo 3, som säkert alla eller de flesta som tänkt skaffa ODST redan gör, så kommer man betala extra för nåt man redan har.

Nånting säger mig att MS inte har så mycket att erbjuda så dom måste fylla ut med sånt dom har på lager. Sen så skulle väl kampanjen i ODST vara mycket kortare än den i Halo 3. Det sa dom i början när det hette Halo: Recon iaf.

Halo: ODST Features:

A campaign much shorter than Halo 3

3 completely new Multiplayermaps for the price of a whole game

Multiplayer content you already payed for with Halo 3


signatur

Mucha shaka paka

Medlem
Skrivet av Ondo:

Undra när dom kommer lära sig att kanske med ett lägre pris så kommer den illegala nedladdningen minska också.

Det handlar ju bara om snålhet lmao...
Som att säga sänk priserna på alla sportbilar så minskar stölderna...löjligt argument ab

Medlem

Jävligt dålig kritik ni har och det är fortfarande inte så att du bara får 3 banor.. DET ÄR RUNT 20 BANOR! Och nio av dom måste man betala annars för 300 kr.
Like shut up before you even know about it.


signatur

Wai

Medlem
Skrivet av Godnoken:

Jävligt dålig kritik ni har och det är fortfarande inte så att du bara får 3 banor.. DET ÄR RUNT 20 BANOR! Och nio av dom måste man betala annars för 300 kr.
Like shut up before you even know about it.

Läs om innan du attackerar med caps

Medlem

Jag har alltid gillat Microsoft och aldrig tvekat på att köpa Halo produkter, men nu tar det stopp.

Det här är jävligt lågt av Microsoft och för första gången i mitt liv så kommer jag Halo strejka ifall vi måste betala fullpris


signatur

Game long and prosper

12
Skriv svar