GT5 Prologue gratis

Medlem
GT5 Prologue gratis

länk

Tydligen ska GT5 Prologue släppas på PSN helt gratis. I en annan tråd debaterades priset och en länk till webhallen visade att man kunde förbeställa det för ynka 649 :-
Tänkte bara ge en heads-up.

Medlem
Skrivet av Tony:

länk

Tydligen ska GT5 Prologue släppas på PSN helt gratis. I en annan tråd debaterades priset och en länk till webhallen visade att man kunde förbeställa det för ynka 649 :-
Tänkte bara ge en heads-up.

Det är högst sannolikt bara Webhallen som inte orkat sätta sig in i vad GT5 Prologue är för något, utan tar för givet att det är fullversionen som ska släppas till sommaren. Här är dessutom en lista på vilka bilar som är med.

Medlem

Även om de släpper det på PSN så är jag väldigt tveksam till att det blir gratis. Förväntar mig att betala ~150-200 kr. Men det är det värt

Medlem

Det kommer även att inkludera skadesystem, bättre AI och en realistisk fysikmotor.

Källa

Medlem

Antar att det är som GT concept 2.0 som finns gratis på PSN. Dock är PGR mycket bättre än GT.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Tony:

Även om de släpper det på PSN så är jag väldigt tveksam till att det blir gratis. Förväntar mig att betala ~150-200 kr. Men det är det värt

Om du bara läser igenom artikeln så får du ju reda på hur det ligger till.

Citat:

Today, we sat in on a presentation hosted by Gran Turismo series creator Kazunori Yamauchi as he demonstrated some of the new features that will be present in Gran Turismo 5 Prologue. The game is due for release on the PlayStation Network as a free download later this year.

Medlem
Skrivet av Dookie:
Skrivet av Tony:

Även om de släpper det på PSN så är jag väldigt tveksam till att det blir gratis. Förväntar mig att betala ~150-200 kr. Men det är det värt

Om du bara läser igenom artikeln så får du ju reda på hur det ligger till.

Jo jag gjorde det självklart, men det låter lite för bra för att vara sant. Phil Harrison pushar på helatiden om att det är ett fullt funktionellt spel till skillnad mot GT:HD och inte ett demo till det riktiga GT5. Och lets face it, it's easy money. Vad jag menar är att jag inte blir förvånad om man får ladda ner det för ynka 10$

Medlem
Skrivet av Tony:
Skrivet av Dookie:
Skrivet av Tony:

Även om de släpper det på PSN så är jag väldigt tveksam till att det blir gratis. Förväntar mig att betala ~150-200 kr. Men det är det värt

Om du bara läser igenom artikeln så får du ju reda på hur det ligger till.

Jo jag gjorde det självklart, men det låter lite för bra för att vara sant. Phil Harrison pushar på helatiden om att det är ett fullt funktionellt spel till skillnad mot GT:HD och inte ett demo till det riktiga GT5. Och lets face it, it's easy money. Vad jag menar är att jag inte blir förvånad om man får ladda ner det för ynka 10$

Självklart vill ju Phil Harrison säga att det är ett helt spel de släpper, för det låter ju bättre än demo. När de dessutom släpper det gratis sen så är det ju win-win marknadsföringsmässigt. Phil Harrison är väldigt duktig på det han gör, men man behöver sila hans snack då och då för att få fram kontentan.

Medlem
Skrivet av Dookie:

Självklart vill ju Phil Harrison säga att det är ett helt spel de släpper, för det låter ju bättre än demo. När de dessutom släpper det gratis sen så är det ju win-win marknadsföringsmässigt. Phil Harrison är väldigt duktig på det han gör, men man behöver sila hans snack då och då för att få fram kontentan.

Haha, Phil är en skön snubbe

Medlem

fyfan gratis helt otroligt.

Inaktiv

Inte orkat leta upp fakta men när släpps GT5?

Medlem
Skrivet av thefonze:

Inte orkat leta upp fakta men när släpps GT5?

Citat:

The game is due for release on the PlayStation Network as a free download later this year.

Det är allt som är känt.

Medlem
Skrivet av Dookie:
Skrivet av thefonze:

Inte orkat leta upp fakta men när släpps GT5?

Citat:

The game is due for release on the PlayStation Network as a free download later this year.

Det är allt som är känt.

GT5 != GT5 Prologue.

GT5 släpps 2008.
GT5 Prologue nångång i höst.

Källa.

Inaktiv

Tack tack, det var ju som sagt GT5 jag ville veta när det släpptes, GT5 prologue hade jag ungefär lika koll på som alla andra, dvs ingen alls efter det är så ospeciefierat när det släpps..
Men GT5 lär ju släppas "When it's done"...

Medlem

Läste non stans att i juli 2008, skulle GT5 släppas enbart i Japan, så vi lär nog få vänta te Q3 - Q4 2008 innan GT5an kommer...

Btw: Prologuens release är prel.satt till Oktober 2007...

1
Skriv svar