25 min killzone2 demo walkthrough

Medlem
25 min killzone2 demo walkthrough

http://au.gamespot.com/video/928377/6177600/videoplayerpop?rg...

25 minuter walkthrough då demonivån visas upp och diskuteras. Inget nytt men kul endå.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

najs längtar verkligen!!

Medlem

Jo jag också, detta kan bli riktigt bra!
Jag hoppas vi får nå multiplayer info snart. Hörde ett rykte om att MP skall vara ett battlefield liknande scenario fast med fler spelare, mycket större kartor och där "flaggorna" består av städer och byar som skall erövras. Nått typ av persistant world spelsätt, nästan åt MMO hållet.

Nu var det ju bara ett rykte men samma person spred rykten om den nya trailern före den visades och de stämmde så jag kniper tummarna!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Inaktiv

stört ballt när han kopplade loss kameran och spolade fram o bak
allt i realtime och med frameraten på topp..första generationens ps3 spel! woho!
nog för att det inte kommer med i spelet, men riktigt sköna devtools!

Inaktiv

Läste nyss detta. Bara jag som är orolig för de dära 30 FPS:en???

Inaktiv
Skrivet av Picke:

Läste nyss detta. Bara jag som är orolig för de dära 30 FPS:en???

bara för att madden hade 60fps på boxen betyder det inte att 30fps är en dålig sak..
man kan helt klart låsa ett spel till 30fps utan att nån bryr sig, så länge spelet är gjort för det.
24 fps klagar ni väll inte på när ni kollar på film från amerikat?

finns säkert flera spel som är låsta till 30fps på ps3, xbox360 och säkert pc oxå (wii nämner jag inte där då den säkert inte ens kan komma upp i 30fps) utan att nån påpekar att det skulle vara en dålig sak

detta 60/30fps bråket är endast 12 åringar som bryr sig om, för i CS kan man minsan ha 99fps

Inaktiv

Jämför du spels framerate med filmers? Um...ok...
Jag har väl inte sagt att det måste vara dåligt med 30fps, men skulle inte du hellre ha sett det i 60fps om du fick välja?

Inaktiv
Skrivet av Picke:

Jämför du spels framerate med filmers? Um...ok...
Jag har väl inte sagt att det måste vara dåligt med 30fps, men skulle inte du hellre ha sett det i 60fps om du fick välja?

nej, 30 räcker gott och väl

Medlem

Att lira i 720p/30fps flyter kalas fint kan ja lova ... GT5an kör 1080p/60fps i spelet och 1080p/30fps i repriserna ... de flyter finfint...

Medlem

30 eller 60 fps tror ja inte spelat någon roll när man går runt och gapar på alla detaljer och ljuseffekter


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

^- Tror inte Killzone 2 kommer vara så imponerande rent grafiskt när det väl kommer. men men, får väl se.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^- Tror inte Killzone 2 kommer vara så imponerande rent grafiskt när det väl kommer. men men, får väl se.

...jao jo så tror ja med alla spel utvecklare tänker, "fan vi visar upp ett spel live och spelare det, men sen gör vi de fulare innan de släpps".

tycker du de e fult nu eller vadå? jag tycker då att grafiken talar för sej själv...grymt!

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^- Tror inte Killzone 2 kommer vara så imponerande rent grafiskt när det väl kommer. men men, får väl se.

ju längre det tar desstå mindre imponerande kommer det vara, så bara på stalker som var det snyggaste någonsin när de första bilderna släpptes.

MEN, stalker är fortfarande idag respekterad för sin grafik åtminståne så jag är inte orolig att killzone2 kommer vara fult när det släpps.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

längtar till den kommer


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

1
Skriv svar