Heta Mega Drive-släpp till XBLA

Robot
Heta Mega Drive-släpp till XBLA
Medlem
Heta Mega Drive-släpp till XBLA

Gunstar Heroes!!!!!!!!!!!!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Boomer:

Gunstar Heroes!!!!!!!!!!!!

Släpptes till ps3 häromdagen också och är riktigt kul,
och Altered Beast, Comix Zone medmera finns ju med i Segas dvd arcade collection eller vad spelskivan heter,

man undrade ju lite varför Sega släppte en sån collection dvd, för dom borde väl tjäna mer på att lägga upp alla sina klassiker på xbla och psn.

Medlem

Är det bara jag som aldrig fattade tycke för Altered Beast. Enligt mig ett riktigt skitspel som alla verkar älska. Kan nån berätta för mig vad jag missar?

Medlem
Skrivet av Nioreh:

Är det bara jag som aldrig fattade tycke för Altered Beast. Enligt mig ett riktigt skitspel som alla verkar älska. Kan nån berätta för mig vad jag missar?

Welcome to your doom!

Annars var det helt klart mediokert

Medlem

Köpte "Mega Drive Ultimate collection" till xboxen för ett tag sen, riktigt nice...

Dock vill jag ha wonder boy in monster world, Quackshot, world of illusion etc...

Medlem
Skrivet av rudeboystig:

Köpte "Mega Drive Ultimate collection" till xboxen för ett tag sen, riktigt nice...

Dock vill jag ha wonder boy in monster world, Quackshot, world of illusion etc...

Jopp, Sega har en skattkista av gammla Megadriva klassiker som dom borde släppa, dom spelen var ju det bästa Sega nånsin gjort.

Medlem

Hur mycket är 400MS-poäng ungefär idag i kr?


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Nioreh:

Är det bara jag som aldrig fattade tycke för Altered Beast. Enligt mig ett riktigt skitspel som alla verkar älska. Kan nån berätta för mig vad jag missar?

Det handlar nog till stor del om nostalgi. Altered Beast var ju ofta en titel som följde med när man köpte en Mega Drive en gång i tiden.

Medlem
Skrivet av jonis:

Hur mycket är 400MS-poäng ungefär idag i kr?

Ca 40-50kr har jag för mig. jag brukar räkna att man tar bort en nolla ifrån MS-points.

Medlem
Skrivet av jonis:

Hur mycket är 400MS-poäng ungefär idag i kr?

1000 poäng kostade igår 113 kr. (via Xbox.com)

Så typ 45 spänn.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Jo priserna på Sega klassiker på xbla har ett bra pris, 40 kr för finfina klassiker är verkligen ett fynd.

Medlem

Fan vad nice! Bra pris också. Phantasy Star II känns givet.

Medlem

Tack Loading/Zymac


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Comix Zone var ju fränt aldrig sett det förr

Testa nåt med en gud som gick o slog o sparka o musklerna växte ganska rejält ...sen när jag dog blev jag en varulv o smiska stjärt ännu mer jag skrattade gott iaf även om jag inte kommer köpa det


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar