Folklore demo på G

Medlem
Folklore demo på G

Folklore demo på onsdags på vårt annars halv döende Europeiska Playstation network :O.
Folklore ser ju riktigt bra ut jag ser verkligen fram i mot ett bra rollspel på PS3an.

[http://www.ps3fanboy.com/2007/08/20/eu-psn-update-due-on-wedn...]

Medlem

Va kul!
Men du, seriöst. Ta inte illa upp nu men du måste lära dig att skriva begripligt :).

Medlem
Skrivet av Z0RRE:

Men du, seriöst. Ta inte illa upp nu men du måste lära dig att skriva begripligt :).

Inga problem jag har lärt mig leva med min dyslexi men det gick nog lite väll snabbt i går.

Medlem
Skrivet av ErMurazor:

Folklore ser ju riktigt bra ut jag ser verkligen fram i mot ett bra rollspel på PS3an.

Vad jag har sett av folklore så skulle jag aldrig kalla det ett rollspel. men men...

Inaktiv

Nice nice, kan blir flipp eller flopp.. hoppas givetvis på det förstnämnda då utbudet fortfarande e skralt i spelhyllorna.

Inaktiv

fanns en demo för kanske 2 månader sen på JP storen, plix download it

Medlem

Jag har tankat demot, men det funkar inte för mig! Säger att mina Video Output inställningar inte funkar för det spelet... Har ingen aning om vad som är fel.

Medlem

Spelet är otroligt tråkigt. Hack and slash fast väldigt dåligt gjort.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

spelet är roligt. hack and slash fast väldigt orginelt och grafiskt tilltalande och rolig användning av six-axis

Medlem
Skrivet av F3D:

spelet är roligt. hack and slash fast väldigt orginelt och grafiskt tilltalande och rolig användning av six-axis

Jepp, en schyst blandning av "Hack ´n´ Slash".
Gillar attackerna, många fina animationer!
Kommer nog att spela igenom det iaf!

Medlem

Själva fighterna har jag ingenting emot, men världen! Gisses, kan man vara mer instängd? Hade man kunna springa runt och samla själar i en stor öppen miljö hade jag köpt spelet ganska direkt.

Medlem
Skrivet av Tony:

Själva fighterna har jag ingenting emot, men världen! Gisses, kan man vara mer instängd? Hade man kunna springa runt och samla själar i en stor öppen miljö hade jag köpt spelet ganska direkt.

Och demos brukar ju aldrig vara begränsade...

Inaktiv
Skrivet av Dookie:

Och demos brukar ju aldrig vara begränsade...

nja jag vågar tro att det kommer vara liknande osynliga väggar i hela.

inget mig emot, det är så dom vill göra spelet. det är inte som att dom är begränsade till att behöva göra så eller nått utvecklarna vill ha linjära och osynliga väggar, and I for one - approve:up:

Inaktiv

Tyckte spelet verkade helt ok, blir säkert många mysiga miljöer osv... Men.. och detta är ett stort MEN.. man kan inte hoppa!Hoppas man tar över en folk-skill så man lär sig det iaf annars är det fanimig värdelöst!

Medlem
Skrivet av thefonze:

Tyckte spelet verkade helt ok, blir säkert många mysiga miljöer osv... Men.. och detta är ett stort MEN.. man kan inte hoppa!Hoppas man tar över en folk-skill så man lär sig det iaf annars är det fanimig värdelöst!

Känns som dina prioriteringar är mitt i prick.

Inaktiv

Exakt samma prioritering som vissa använde sig av vid jämförelse mellan GW och WoW.

Jippee

Inaktiv

GW=suxxors av precis samma anledning, vem fan vill vara fastklistrad i marken, skapligt realistiskt liksom! Man vet ju att alla gillar att gå runt o småhoppa.. gärna på ett banktak.. ni kan ju gissa vilket mmorpg jag brukade spela^^
Folklore är grymt mysigt, lirat med båda karaktärerna nu. Härliga miljöer speciellt med tjejen och väldigt atmosfärisk musik som dock inte påminner inte så lite om Harry Potter soundtracket, dock är ju musiken en av de få saker som är bra med de filmerna så det är ju inget minus

Medlem

grymt trist spel

Medlem

Jo jag håller med. Inte mycket att hänga i granen.

1
Skriv svar