Robot
Fuel

Give me fuel, give me fire, give me that which I desire. Stämmer järnrockarnas låt med Codemasters senaste racingskapelse eller känns det mer som åka permobil?

#race-driver-grid


Medlem
FZ recenserar Fuel

Use The Force, Sigvard!


signatur
Medlem

Synd, var sugen på detta spelet men då avstår jag hellre


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Så Fuel är lika kul som att få soppatorsk då...
Kommer ett demo så lär man prova det men demot får vara riktigt bra om det ska få demolera min plånbok.

Medlem

Vroom, vroom... Sandbox är inte helt fel om det görs på rätt sätt, som typ Prototype...

Medlem

Då vet jag vilket stort (jättestort!) spel jag ska undvika.


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av depthless:

Vroom, vroom... Sandbox är inte helt fel om det görs på rätt sätt, som typ Prototype...

Som du inte ens testat? det har ju inte släppts.


signatur

Rawr

Medlem

Riktigt dåligt spel, håll er borta!! Så 2av5 stämmer verligen perfekt som betyg för spelet! USCH!! Jag som brukar gilla codemasters spel i vanliga fall, men det här är en av få bottennapp som CM släppt?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Fuel har faktiskt det nuvarande världsrekordet på storleken av spelbar yta i ett spel någonsin. Det finns med i Guinness World Records.
Bara för den som tvivlade på att världen är så stor som det sägs i recensionen;)
Det är svårt att göra ett bra och varierande racing-spel som faktiskt fortfarande känns kul efter fem timmar.
Här tycker jag burnout-spelen regerar!

Medlem
Medlem
Skrivet av Crawller:
Skrivet av depthless:

Vroom, vroom... Sandbox är inte helt fel om det görs på rätt sätt, som typ Prototype...

Som du inte ens testat? det har ju inte släppts.

I staterna har det släppts ergo det har släppts.

http://g4tv.com/games/ps3/47101/Prototype/review/

samt IGN har review.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

haha garvade åt sista minuspunkten "brunt"

Medlem

Tror det blir Split/Second för min del...

Medlem
Skrivet av Call of tuty:

Fuel har faktiskt det nuvarande världsrekordet på storleken av spelbar yta i ett spel någonsin. Det finns med i Guinness World Records.
Bara för den som tvivlade på att världen är så stor som det sägs i recensionen;)
Det är svårt att göra ett bra och varierande racing-spel som faktiskt fortfarande känns kul efter fem timmar.
Här tycker jag burnout-spelen regerar!

störst på konsol. inte pc


signatur

<3

Inaktiv

Vad tråkigt, tycker verkligen om Codemasters racinglir :/


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

det såg inte kul ut på filmerna, öppna lanskap för all del, me vad är nöjet att flyga över kullar fram och tillbaka efter en pil.

Medlem

tur att det ännu inte släppts till pc, för då hade man väl sprungit och köpt skiten.
nu blir det grid i stället:)


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem

Codemasters bevisar tydligen ännu en gång att körkänsla står långt ner på deras lista. Fy fan.

Medlem

Synd att de bytte koncept, jag tyckte Grand Raid Offroad såg ut att kunna vara bra.

Medlem

Trist, jag såg fram emot det här en hel del. Demo att ladda hem någonstans?

Medlem

De gjorde nog spelet lite väl stort kanske.. hatar laddningstider

Medlem

nähe pc versionen släpps senare i år?

Medlem

Hehe, hoppas inte CM gör samma med F1 2010 till 360... De använde väll EGO motorn....? PS, när ska ni göra ett stort beta test på OPFP2?

1
Skriv svar