Splinter Cell kommer med flerspelarläge

Robot
Medlem
Splinter Cell kommer med flerspelarläge

Denna titel blir bara mer och mer intressant.

Medlem

Hoppas på att Multiplayer blir mer som Chos Theory och inte Double Agent då

Fast det lär det ju inte vara heller eftersom man springer runt i staden nu när jag tänker efter

Medlem

Me like, CT var grymt online

Medlem

Surprise surprise Hade varit skräll om det hade enbart varit solo.

Men jag tror att dom kommer ändra upplägget på MP ganska markant den här gången om det ska vara enhetligt med upplägget på single player delen.

Medlem

Jag hoppas också det kommer bli som det bästa ur Chaos Theory och Double Agent
Tycker personligen att båda hade sin charm men led nåt otroligt av hur kasst det var att lira online mot människor som inte ville göra annat än döda varandra. Mycket roligare att lira i LAN med ett gäng polare som verkligen satsade på att spela spelet (så som jag tycker det bör spelas! )

Inaktiv

Double Agents multiplayer var ju riktigt nice pga dess hektiska upplägg medan Chaos Theorys Coop är något bland det bästa jag spelat i Coop-väg.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

"våldsamt" det är välkommet Bra att man är på hämndens väg som en special forces typ ska va på hämndens väg. Brutalt dödligt skicklig

Fundera lite på "autoaim" systemet om det kommer att göra det lättare? Kanske dom sätter in fler snubbar istället, eller att man blir upptäckt välldigt lätt på vissa ställen så man inte kan gå runt o bara mata ner dom me markering.

Medlem

Ja absolut. Chaos Theory's Co-Op och Multiplayer var underbart. Hade så jäkla roligt. Så många minnen!

Double Agent har inte Co-op och jag testade aldrig Multiplayer.. men från det jag har sett så såg det rätt.. dåligt vill jag inte säga.. men det såg inte lika bra ut som CT's.

Och eftersom man springer ute på gatorna i Conviction så skulle jag tro att Multiplayer blir helt annorlunda än CT och DA multiplayer. Är väldigt nyfiken på hur det kommer bli!

Men ja, hur som helst så är det ett givet köp. Älskar Splinter Cell serien och även fast det är en karaktär i ett spel så har jag fortfarande sympati för gubben

Medlem

Vad menar de exakt med ordet "multiplayer" i det här läget?
Vad jag vet så hade Double Agent multiplayer i form av att man kunde spela mot varandra som vakter/tjuvar.

Men de kan ju lika gärna prata om ett multiplayer där man hjälps åt i kampanjen och följa huvudstoryn tillsammans med andra spelare. (eller är detta vad som kallas co-op, som Toomsie skrev ovanför?)

Medlem

Splinter Cell har aldrig varit roligt i multiplayer, så lär det förbli.

Medlem

Hoppas det inte blir en dålig konsoll-conversion som Double Agent var.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Splinter Cell har aldrig varit roligt i multiplayer, så lär det förbli.

SC är som roligast i MP, och så lär det förhoppningsvis förbli.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Gief me coop!

Medlem

CT coop va ju så sjukt underbart! Häftigt som fasen, å varje gång man spelade lärde man sig något nytt
Hoppas det blir lika bra

Synd att det gör spelet brutalare iom att det just är smygandet och planerandet som gör att SC-serien sticker ut.

1
Skriv svar