Guide: Byta hårddisk i din PS3:a, lättare än du tror...

Inaktiv
Guide: Byta hårddisk i din PS3:a, lättare än du tror...

Tänkte att det kanske finns några som tror att det är svårt att uppgradera hårddisken i sin ps3. Kanske den här guiden visar att det är lättare än vad många tror...

Medlem

Piece of cake!

Medlem

Ja, jag är sugen på att slänga in en större disk så småningom.
Speciellt mycket nu när det är utannonserat att digitala tv-tuners är på väg och att man ska kunna använda PS3:an till att spela in tv-material.

Medlem
Skrivet av Tony:

Ja, jag är sugen på att slänga in en större disk så småningom.
Speciellt mycket nu när det är utannonserat att digitala tv-tuners är på väg och att man ska kunna använda PS3:an till att spela in tv-material.

Digital tvtuner?!?!?! Var, när, hur???


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Inaktiv

det står ju t.om. i manualen hur man byter hårdisk, go sony!


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Sweet! Dags att börja skruva då.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av JohnnyGreed:
Skrivet av Tony:

Ja, jag är sugen på att slänga in en större disk så småningom.
Speciellt mycket nu när det är utannonserat att digitala tv-tuners är på väg och att man ska kunna använda PS3:an till att spela in tv-material.

Digital tvtuner?!?!?! Var, när, hur???

Läste det här. Hoppas det kommer till oss snart.

Inaktiv

Hejhej!!! jag undrar en sak bara, jag har vart ner på stan o kikat hdd till min ps3 som jag ska uppdatera.. och nu när det kommer till kritan vill jag bara ha all fakta på svart och vit om någon kan hjälpa mig..

Det som gäller är alltså.. SATA 2,5 5400Rpm eller 7400rpm
så undrar jag hur många gb playstation 3 stödjer vad är maximalast utrymme jag kan installera.. 500 Gb ?!?!

Kan någon hjälpa mig med mina funderingar..
Och grymm guide PICKE 2007-08-0218:37:27 den kommer jag ha nytta av..

1
Skriv svar