Medlem
Spel till PS3

Vilka bra, "måste-ha" spel finns/är på väg exklusivt till PS3?

FPS-spel uteslutet, det finns det PC för 8)


signatur

yolo

Medlem

Finns väl redan x antal sådana här trådar?

Motorstorm, Little big planet.

virtua fighter kommer iofs till 360 men tbh är knapparna på 360in inte sköna att spela beatem up med.

Ninja Gaiden Sigma, bästa liret jag spelat .

Btw, du kan få köpa mitt VF5 för 300, som nytt eller om du har något spel du vill byta bort

Medlem

Lair & heavenly sword.

Inaktiv

Uncharted: Drake's Fortune, White Knight, Folklore, Warhawk

Inaktiv

Ratchet and clank?


signatur

Redigerat 1992-02-22 20:42 av Jianlian23

Medlem

MGS4, Lair, Heavenly Sword, Final Fantasy XIII, Warhawk, Heavy Rain, The Getaway 3, Afrika, Killzone 2, Gran Turismo 5, Tekken 6, Ratchet & Clank, Little Big Planet, EyeToy-spelen, de är dom jag kan komma på just nu men de finns säkert fler som jag har missat, och dessa va ju som sagt bara exklusiva titlar

Medlem
Skrivet av Mahone:

MGS4, Lair, Heavenly Sword, Final Fantasy XIII, Warhawk, Heavy Rain, The Getaway 3, Afrika, Killzone 2, Gran Turismo 5, Tekken 6, Ratchet & Clank, Little Big Planet, EyeToy-spelen, de är dom jag kan komma på just nu men de finns säkert fler som jag har missat, och dessa va ju som sagt bara exklusiva titlar

Fan det blir ett gäng ändå...
Jag lutar mot att köpa en PS3 över Xbox, men har kanske gått på fanboysnacket om att det inte finns bra spel till PS3..?
Om man nu bara kunde hitta en vettig LCD-TV skulle jag köpa en direkt.


signatur

yolo

Medlem

^- spel som inte är klara än existerar väl inte än i sin fulla spelbara retail form? och då "finns" dom väl inte? Lista upp massor av spel och säga "wow så många bra spel det finns till konsolen!!" skulle man kunna göra med både ps3an,wii och 360 -.-

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^- spel som inte är klara än existerar väl inte än i sin fulla spelbara retail form? och då "finns" dom väl inte? Lista upp massor av spel och säga "wow så många bra spel det finns till konsolen!!" skulle man kunna göra med både ps3an,wii och 360 -.-

Jag frågade efter precis det...

Citat:

Vilka bra, "måste-ha" spel finns/är på väg exklusivt till PS3?

Jag vill ju veta vad som kommer i framtiden, inte bara vad som finns idag.
Det finns en liknande tråd på Xbox-forumet, som jag håller ögonen på.


signatur

yolo

Medlem

^- ah, vart lite fundersam när du sa:
"Jag lutar mot att köpa en PS3 över Xbox, men har kanske gått på fanboysnacket om att det inte -finns- bra spel till PS3..? "

du använde ordet "finns", spelen finns ju inte till de släpps. Har för mig att någon postade en ps3 exklusive lista för ett tag sen, väldigt dålig sådan eftersom det var mycket tveksamt på den som untiteled games, nameless game från någon dev m.m. hehe

Hittar dock inte den igen ;p googla så kanske du har bättre lycka än ja hehe

1
Skriv svar