Dåligt med demos tbh

Medlem
Dåligt med demos tbh

Jo. Eftersom jag har båda giganterna så har jag självklart tillgång till både MP och PSS.

PSS...fortfarande release spel som tar plats i demo facket,Darkness är väl det enda nya som ligger ute? Det är som sagt, redigt trist.

Vet ni något, kommer det komma mera vad det lider och i bättre takt? Utbudet måste verkligen bli bättre.

Medlem

Heavenly Sword demo ska komma i veckan

Sen tror jag att det blir ganska mycket updates de närmaste veckorna med demos från E3 - jag hoppas det iaf.

Men jag håller med om utbudet just nu.

Medlem
Skrivet av Tony:

Heavenly Sword demo ska komma i veckan

Sen tror jag att det blir ganska mycket updates de närmaste veckorna med demos från E3 - jag hoppas det iaf.

Men jag håller med om utbudet just nu.

Felet är ju att dom kom ut direkt på MP till 360in , satt ju och leechade presskonferanser, demos, trailers etc typ samma dag eller dagen efter Var kanske en del i BRING IT HOME som MS(?) hade lite på sitt samvete, men iaf. Men som sagt, återigen är det väl detta priset man får betala för att det är gratis, och tid är som sagt pengar = det är inte gratis :7

Medlem

ytterligare en skillnad mellan en gratistjänst och en man kan betala för.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

Hellre att man laddar ner demos gratis än att betala för dem, ya no what im sayin?


signatur

Redigerat 1992-02-22 20:42 av Jianlian23

Medlem
Skrivet av Jianlian23:

Hellre att man laddar ner demos gratis än att betala för dem, ya no what im sayin?

Du betalar inget för att dra ned demos osv. bara själva spela online stödet som kostar.

Medlem

På torsdag så kommer Heavenly Sword demon så det kan man se fram emot.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Jianlian23:

Hellre att man laddar ner demos gratis än att betala för dem, ya no what im sayin?

öööh, på vilken platform betalar du för demos?

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

öööh, på vilken platform betalar du för demos?

betala för gold member på xbox live?
vet inte om man får tanka demon med eller utan gold, men är väll det jag kopplar till med det du citerade

men jag håller med, värdelöst utbud av demon atm.
likaså med spel iofs, men ps3 är lite yngre oxå

men tbh, vem behöver demon när man har RiiiiiiidgeRacer och Tekken? ;):up::heart:

Medlem

^- Ah ok, jag har inte haft goldmembership sen den fria månaden man får med sitt account. och det var väl vid europe release av 360 o.o Och jag har haft i princip alla demos som finns tillgängliga på marketplace på min hårddisk under något tillfälle.

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^- Ah ok, jag har inte haft goldmembership sen den fria månaden man får med sitt account. och det var väl vid europe release av 360 o.o Och jag har haft i princip alla demos som finns tillgängliga på marketplace på min hårddisk under något tillfälle.

ok

Medlem

Ansvaret för tillgången på demos ligger nog snarare hos utvecklarna än huruvida man betalar för tillgång till konsolens nätverk. Just nu är det ganska tunt på speldemon, men det är åandrasidan väldigt tunt på spelfronten just nu för PS3.
Inom en snar framtid blir det nog bättre.

Medlem

ibland kan det krävas gold för att dra ner nått demos som MS står som utgivare, tex var det så i crackdown, men det är nog bara "tidsexlusivt" för gold members.
annars är det gratis.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Oavsett. Man slipper hellre alltid betala än motsattsen, what so ever.

Medlem

Oavsett. Så får man vad man betalar för, what so ever.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Japp man får vad man betalar för, just därför man inte köper en 360 . Visst det är jävligt dåligt med demos, men det finns ju knappt spel ute heller. Det kommer mer demos nu i höst när spelen börjar komma.

1
Skriv svar