CCP avslöjar nytt projekt på GDC

Robot
Medlem
CCP avslöjar nytt projekt på GDC

Jag antar och hoppas på att det äntligen skall annonsera (officiellt) att de håller på med ett World of Darkness-mmo, har ju spekulerats i flera år nu!


signatur
Inaktiv

på fanfest visade Nathan Richardsson en film där något som såg ut till och vara ett fps spel flaschade förbi, kan ju vara något om det. eller så är det som åvanstående skibent säger world of darkeness

Medlem

Jaha, får man hoppas på eve online 2 då kanske?

Fast det skulle väl vara svårt med all 0.0 politik i nuvarande eve

Inaktiv

FPS, World of Darkness eller Walking in stations

Lutar dock mer mot FPS biten eller WoD tror jag.

Testade WiS på island förra året och där har dom jobb kvar å göra, dom har nog ännu mer jobb kvar på WoD, små snuttarna som visades av FPS biten såg mastiga ut men svårt att säga av de små sekunderna om det kommer va någe å ha.

EDIT: EVE 2 kommer aldrig att komma =P vi har redan EVE 6 eller någe sånt nu med alla expantioner och uppdateringar.

Medlem

Har förmodligen något att göra med deras ihopslagning med white wolf.

Inaktiv

Inte intresserad om dom inte höjer kvaliten på sina spel, spelat Eve 6 månader och tycker det inte är mycket att hänga i julgran.

Medlem
Skrivet av Vitriolos:

Inte intresserad om dom inte höjer kvaliten på sina spel, spelat Eve 6 månader och tycker det inte är mycket att hänga i julgran.

Och ändå har du lirat det i 6 månader?


signatur
Inaktiv

Med tanke på att dom gått ihop med White wolf och CCPs grundare är på WWs huvudkontor sedan något år skulle jag säga att det här är garanterat WoDO.

1
Skriv svar