Mer om Max Payne 3

Inaktiv
Mer om Max Payne 3

Hoppas stort på detta spel, och att det inte blir som ett nytt john woo´s stranglehold !:up:

Medlem

ballt , rage motorn alltså....
hoppas den talar samma språk som datorer gör den här gången , optimeringen i gta 4 var ju löjlig.

Medlem
Skrivet av Devildoll:

ballt , rage motorn alltså....
hoppas den talar samma språk som datorer gör den här gången , optimeringen i gta 4 var ju löjlig.

Hoppas verkligen det! Jag gillar konsoller men Max Payne är en av de spelen jag lärt mig älska på PC. Vore schyst om det fungerade på PC också.

Medlem
Skrivet av FZ:

Max Payne är beroende av den smärtstillande medicin han knaprade regelbundet de två första delarna och det påverkar spelandet.

Jag visste att de inte skulle vara bara för honom att äta så många

Medlem

Vad hände med New YorK?

Medlem
Skrivet av Sparable:

Vad hände med New YorK?

Kan inte vara många skörkar kvar i NYC efter del 1 & 2, Brasilien är det nya Afrika!


signatur
Medlem
Skrivet av peak_performance:

...

word

Medlem

Tragiskt...


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

Euphoria, euphoria... euphoria! Ååååh, så jag hoppas
(Ni vet, karaktär fysiken som var med i GTA4; http://www.naturalmotion.com/euphoria.htm )

Medlem

Älskar de tidigare Max Payne spelen... men måste säga. Fy och usch vad ful den nya anabola gubben är!

?Max Payne 3 utspelar sig i gettot i Sao Paulo, Brasilien, och miljöerna ska vara väldigt förstörbara och tiden på dygnet ska variera.

Det skall vara natt och regna hela spelet... tack!

?Max Payne är beroende av den smärtstillande medicin han knaprade regelbundet de två första delarna och det påverkar spelandet.

Hm... ?

?Spelet drivs av Rockstars Rage-motor som används i GTA IV och Red Dead Redempion.

Lagg/hack fest? 8-o

?Bullet Time ska vara "våldsammare" än tidigare, vi gissar ännu slafsigare närbilder.

Låter ju bra.

?Ospecifierat flerspelarläge, vi hoppas såklart på Coop.

Om det är över internet och ett bra uppkopplingssystem så är det en bonus.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Sista spiken i kistan för gamla Payne
"the team decided against using voice actor James McCaffrey again. Instead, they plan on casting a new voice actor who can better express the toll that the years have taken on the protagonist"

Medlem

De har säkert lagt in det revolutionerande pillersystemet från Far Cry 2!

Medlem

Det kommer ju bli ur uselt om det utspelar sig i Brasilien, man får ju inte Max payne känslan om man inte är i ett mörkt deprimerande New york.

Medlem

Låter RIKTIGT bra!

Medlem
Skrivet av Fell:

Sista spiken i kistan för gamla Payne
"the team decided against using voice actor James McCaffrey again. Instead, they plan on casting a new voice actor who can better express the toll that the years have taken on the protagonist"

RIP Max


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem
Skrivet av Zzorro:

Det kommer ju bli ur uselt om det utspelar sig i Brasilien, man får ju inte Max payne känslan om man inte är i ett mörkt deprimerande New york.

nog ingen fara, brasilien är mörkt och skitigt det också.

Medlem
Skrivet av Fell:

Sista spiken i kistan för gamla Payne
"the team decided against using voice actor James McCaffrey again. Instead, they plan on casting a new voice actor who can better express the toll that the years have taken on the protagonist"

Var har du läst det? Källa?

I vilket fall som helst... Jag kommer inte börja kasta skit eller lovord förens jag själv har provat spelet. Max Payne tillhör de bättre spelen jag har spelet och självklart hoppas jag att även del tre ska sitta inne på samma känsla och atmosfär. Däremot har jag väldigt svårt att se att det ska toppa del två, så mina förväntningar är inte uppskruvade till max. Men visst hoppas man att det ska kunna föra serien vidare på ett värdigt sätt, och jag kommer hålla tummarna.

Jag har förtroende för Rockstar. De har agerat utgivare till (vissa versioner) av de tidigare spelen och har även hjälpt att utvecklat spelen. Och de kommer säkerligen även ha kontakt med Remedy under den här utvecklingstiden. Så koll har de ju i alla fall.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Av det man får se nu så ser det inte ut som ett Max Payne-spel överhuvudtaget
Får lite FarCry 2-vibbar. Det spelet hade ju inte ett dugg gemensamt med originalet :/
Men hoppas det blir bra iaf, Max Payne är ju kung!


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem
Skrivet av Fell:

Sista spiken i kistan för gamla Payne
"the team decided against using voice actor James McCaffrey again. Instead, they plan on casting a new voice actor who can better express the toll that the years have taken on the protagonist"

haha detta är ju bara sorligt först så förstör dom hans utseende sen flyttar dom honom till brazilien vilket tar bort film noir känslan helt och dom har inte ens samma röst skådespelare!! vems idee var detta!? detta är ingen uppföljare det är ett helt annorlunda spel med max payne's namn på för att tjäna pengar SKIT!

Skrivet av Geisenhausen:

RIP Max


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Så ni vill alltså spela ett spel som ni redan spelat två gånger? Vem vet hur det kommer att se ut! Det kan nog regna och vara mörkt i Sao Paolo också. Det ska bli intressant att se hur de förflyttar noir-känslan dit att ta bort alla färger och placera spelet i ett regnigt new york är ett billigt noir-trick! Rockstar är bra på att skapa atmosfärer av alla dess sorter, och om ni verkligen måste klaga så vänta gärna tills ni får se spelet!


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Inaktiv

Kanske är lite Old Boy Max över det hela. Det som spelar roll är hur bra spelet är, så hoppas på det bästa även om de gått ifrån tidigare koncept i serien.

Jh
Medlem
Skrivet av HinduTimes:

Så ni vill alltså spela ett spel som ni redan spelat två gånger? Vem vet hur det kommer att se ut! Det kan nog regna och vara mörkt i Sao Paolo också. Det ska bli intressant att se hur de förflyttar noir-känslan dit att ta bort alla färger och placera spelet i ett regnigt new york är ett billigt noir-trick! Rockstar är bra på att skapa atmosfärer av alla dess sorter, och om ni verkligen måste klaga så vänta gärna tills ni får se spelet!

Visst är det så.. Men det ända jag kan tänka på är:
Djungel, samba och regnbågsfärger.

Jag kräks.. RIP Max


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

KoP
Medlem

Skönt med lite förändringar. Max Payne kan inte knata runt i samma skitiga, blöta New york för evigt. Vi har sett det förut om man säger så. Omväxling förnöjer.

Medlem

Oj fy tusan, ny gick det åt skogen ändå...

Medlem

NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIICE!

Skrivet av depthless:

Oj fy tusan, ny gick det åt skogen ändå...

Bakåtsträvare.


signatur
Medlem

hoppas det inte blir lika ooptimerat som gta 4

Medlem

Låter riktigt bra det här, har fullt förtroende för Rockstar. Det finns ju såklart en liten risk att det dyker på näsan som ett Max Payne-spel. Men upplevelsen i sig kommer nog att bli riktigt fläskig.

12
Skriv svar