Prototype-bug på Playstation 3

Robot
Medlem
Prototype-bug på Playstation 3

Varför står det "Plattformar: PS3".
Är det för att problemet är bara för PS3 användare? För spelet skall väl släppas till PC & Xbox360 ?

Medlem
Skrivet av Kuci:

Varför står det "Plattformar: PS3".
Är det för att problemet är bara för PS3 användare? För spelet skall väl släppas till PC & Xbox360 ?

I think he is on to something..

Medlem
Skrivet av Kuci:

Varför står det "Plattformar: PS3".
Är det för att problemet är bara för PS3 användare? För spelet skall väl släppas till PC & Xbox360 ?

Kollar du på #Prototype-sidan så ser du att det finns flikar för alla system så de verkar ha kopplat nyheten enbart till PS3-versionen

/ LordDaimos

Medlem

Buggen är PS3-exklusiv. Undrar om Sony fick betala för denna bugg?

Medlem

Vad jag läst så behövde man inte ta bort 700 Mb, man kunde även0 lägga till 700Mb. Bara man ändrade mängden tillgängligt utrymme med 700 Mb.

Citat:
If your PS3 tells you that you have insufficient hard drive space to install, even if you do, you are going to need to change the available space on your hard drive by 700 MB. This can be done in a number of ways including the following:

- Installing or uninstalling another PS3 game that allows hard drive installation.
- Downloading game demos.
- Removing downloadable content.
- Adding / removing MP3's or movies from the hard drive.
- Etc.

Slut Citat.

Medlem

svårt roligt spel iaf.

Avstängd

Eller om M$ betalade utvecklarna så att det ska finnas en bugg på PS3an, hihi.

Medlem
Skrivet av Nielsen:

Buggen är PS3-exklusiv. Undrar om Sony fick betala för denna bugg?

såna här kommentarer som drar igång plattforms krig, och det kommer från en skribent..

Medlem
Skrivet av TruB:
Skrivet av Nielsen:

Buggen är PS3-exklusiv. Undrar om Sony fick betala för denna bugg?

såna här kommentarer som drar igång plattforms krig, och det kommer från en skribent..

Äh, sluta nu. jag föredrar PS3 framför 360 men tycker det var skitkul ändå

Medlem
Skrivet av KrejzY:

Eller om M$ betalade utvecklarna så att det ska finnas en bugg på PS3an, hihi.

mm precis låter ju som ett trovärdigt scenario för bugen är så gigantisk också. Både Sony och Microsoft är företag och vad är ett företags mål? ATT GÅ I VINST! De är exakt lika jävla giriga båda två enligt mig.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Jag tror detta spelet kommer floppa så jävla hårt... Jag som trodde på detta spelet!

FZ kommer ge det 2/5 eller kanske om dom är snälla 3/5 i betyg! I can smell it! I can feel it!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:

Jag tror detta spelet kommer floppa så jävla hårt... Jag som trodde på detta spelet!

FZ kommer ge det 2/5 eller kanske om dom är snälla 3/5 i betyg! I can smell it! I can feel it!

Kanske inte så trovärdigt eftersom det har 86 på Metacritics och fick 8/10 av SP.
Men, men, FZ har ju gjort det förr (*host* Riddick *host*)


signatur

What else could I say?
Everyone is gay.

Medlem
Skrivet av Remus:

Jag tror detta spelet kommer floppa så jävla hårt... Jag som trodde på detta spelet!

FZ kommer ge det 2/5 eller kanske om dom är snälla 3/5 i betyg! I can smell it! I can feel it!

Tror mer på 4/5. Spelet är då helt jäkla awesome. Dom kunde lika gärna ha döpt spelet till Carnage då det är nästan som att spela som ett symbiotiskt psyko.

Det finns lite sidouppdrag som inte direkt är uppdrag men mer som race. Spring och samla alla checkpoints, flyg och landa i mitten av en måltavla eller döda så många fiender som möjligt innan tiden tar slut. Plus några fler varianter. Dessa kan kännas lite enformiga på längden men man behöver inte göra dessa. De är mest bara för att samla experience som man använder för att uppgradera sina skills.

Men gillar man Crackdown så kommer man älska Prototype då Prototype är Crackdown på steroider.


signatur

Mucha shaka paka

Medlem

Kasst, hoppas att det släpps en patch vid release eller dagarna efteråt. Jag kommer dock undvika spelet tills dess att jag spelat en demoversion. Vissa spel köper man helt enkelt inte först man testat dem. Sedan är ju inte utvecklarna de mest kompetenta heller..jag menar, är mans stolt över The SImpsons: Hit & Run så har man ingen aning om vad ett bra spel är.

Medlem
Skrivet av Remus:

Jag tror detta spelet kommer floppa så jävla hårt... Jag som trodde på detta spelet!

FZ kommer ge det 2/5 eller kanske om dom är snälla 3/5 i betyg! I can smell it! I can feel it!

Så vad, defenitionen på om ett spel floppar eller inte styrs av FZ:s betyg?

(No offense FZ)

Medlem
Skrivet av Remus:

Jag tror detta spelet kommer floppa så jävla hårt... Jag som trodde på detta spelet!

FZ kommer ge det 2/5 eller kanske om dom är snälla 3/5 i betyg! I can smell it! I can feel it!

Kan gott säga att du knappast behöver oroa sig, det är verkligen full fart i detta spelet och det blir bara bättre och bättre för varje uppgradering man får.

Nu måste jag återgå till att rensa staden från både militärer och zombies! 51,000 to go!


signatur

"Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power."

Medlem
Skrivet av TruB:
Skrivet av Nielsen:

Buggen är PS3-exklusiv. Undrar om Sony fick betala för denna bugg?

såna här kommentarer som drar igång plattforms krig, och det kommer från en skribent..

Nej, det är inte kommentarer som den jag tidigare fällde som drar igång plattforms krig, det är när människor tar åt sig som om de blivit personligt förolämpade som det s.k "kriget" drar igång. Om du kolla vilka spel jag har i min samling så inser du nog snart att detta var ett skämt.

Inaktiv
Medlem

Påminner mig om Fallout, det klagade på att jag hade mindre än 20mb ledigt, var bara att kopiera en 20-30mb stor fil och sedan ta bort den.

Medlem
Skrivet av Nielsen:
Skrivet av TruB:
Skrivet av Nielsen:

Buggen är PS3-exklusiv. Undrar om Sony fick betala för denna bugg?

såna här kommentarer som drar igång plattforms krig, och det kommer från en skribent..

Nej, det är inte kommentarer som den jag tidigare fällde som drar igång plattforms krig, det är när människor tar åt sig som om de blivit personligt förolämpade som det s.k "kriget" drar igång. Om du kolla vilka spel jag har i min samling så inser du nog snart att detta var ett skämt.

suck.. oja jag gick på att du mena allvar med att dom betalat för att få den buggen..

Det du gör är att du sätter en standard på hur man får säga och göra, det är also ok att dra upp antyda saker mot andra konsoler. finns för mycket idioter som antingen vet för lite eller är allmänt missinformade som går igång på sånt.

men visst, då vet vi, det är ok att ha flame krig på fz, ignorera vettiga diskussioner, så hjärndöda argument är OK. ännu ett skäl att ignorera kommentarer på nyheter och ens bry sig om att ha en vettig konversation om nåt.

Medlem

Någon som har spelet och kan berätta hur kontrollerna är på PS3?? Hört en jävla massa klagomål om kontrollerna!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Nielsen:

Buggen är PS3-exklusiv. Undrar om Sony fick betala för denna bugg?

Om man får ett buggit spel då borde man även få den gamla schlagerlåten 4 bugg och en coca cola på köpet.

Inaktiv

Fick spelet till Xbox360 idag, grymt roligt spel även om det är svårt

Medlem
Skrivet av TruB:
Skrivet av Nielsen:
Skrivet av TruB:
Skrivet av Nielsen:

Buggen är PS3-exklusiv. Undrar om Sony fick betala för denna bugg?

såna här kommentarer som drar igång plattforms krig, och det kommer från en skribent..

Nej, det är inte kommentarer som den jag tidigare fällde som drar igång plattforms krig, det är när människor tar åt sig som om de blivit personligt förolämpade som det s.k "kriget" drar igång. Om du kolla vilka spel jag har i min samling så inser du nog snart att detta var ett skämt.

suck.. oja jag gick på att du mena allvar med att dom betalat för att få den buggen..

Det du gör är att du sätter en standard på hur man får säga och göra, det är also ok att dra upp antyda saker mot andra konsoler. finns för mycket idioter som antingen vet för lite eller är allmänt missinformade som går igång på sånt.

men visst, då vet vi, det är ok att ha flame krig på fz, ignorera vettiga diskussioner, så hjärndöda argument är OK. ännu ett skäl att ignorera kommentarer på nyheter och ens bry sig om att ha en vettig konversation om nåt.

Har inte sagt att det är ok med flame-krig. Kommentaren jag fällde var ett svar på Kucis inlägg, och ja. Jag glömde citera honom, vilket jag ber om ursäkt för. Läser du ovanstående inlägg så ser du snart att ingen tog illa vid sig och inte heller något "krig" utbröt för att jag var "ful" i mun. Om detta störde dig så ber jag om ursäkt för det, och kommer naturligt vis att tänka mig för nästa gång jag skojar.

Medlem

Jag gissar på att FZ ger spelet 3/5


signatur

Rawr

Medlem

Jag fick hem spelet idag till PS3:an och tycker det är sånt RÖJ! Jag tror många kommer gilla detta spel pga av sin Action å det är proppat med det Finns inget man inte kan göra i detta spel...förutom att riva byggnader då :P....kontrollen tycker jag är ok inte så lång tid behövs förrens man kan den utantill. Riktigt SKÖJ!

Medlem

jag har det redan till xbox360 8-)

1
Skriv svar