Dungeons & Dragons Online blir gratis...

Medlem
Dungeons & Dragons Online blir gratis...

Skulle vara konstigt om inte den resterande världen får ta tag i detta också =(

Medlem

Tycker det här spelet var skitkul! Att man som thief gjorde annat än att backstabba monster var så sjukt bra, alla klasser hade sin specifika roll och alla var lika viktiga. Dock så saknades det endgame vilket fick mig att sluta spela.

Medlem

Spelet ÄR skitkul.

Gillar man snabba fighter som kräver mer skill än att bara trycka på combos och vänta på en timer så ska man definitivt prova detta.

Att man kan skapa unika karaktärer genom att blanda mellan olika klasser (som i NWN) är också ett stort plus.

Jag kan bara säga: Testa !
Jag tror inte ni blir besvikna.

Inaktiv

Om inte detta spel redan fanns ute så skulle jag gissat att Blizzards nästa MMO varit ett D&D spel. Med tanke på att de talat väl om D&D, och att det skulle passa dem som MMO då det bygger på ett redan känt varumärke.

Medlem

Jag äger 15 exemplar av spelet, köpte dem för en tjuga.
Nån som vill ha key så man får 30dagar + kan tanka ner klient?

Medlem

Jag tar gärna en Omgponies.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

afr
Medlem

Jag tar gärna en nyckel omgponies om du har någon över.

Kom ihåg att jag hade blandat intryck från en trial för något år sen, men efter att sett några videos känns det som man borde ge spelet en chans till!

Medlem

spelade betan förut, jag tyckte inte det var någon vidare spel just för mig, jag brukar älska dungeons and dragons, men detta var för mycket hack and slash än rollspel i mina ögon, man gjorde inget annat än questa och döda mobs stup i kvart

men om det någonsin blir gratis här i euro så lär jag i alla fall testa det igen, jag menar betan var ju ett bra tag sen hehe

Medlem

omgponies, jag tar gärna en.
Har för mig jag testade betan på detta för länge sedan. Kommer inte ihåg varför det inte blev mer... wow?.. :/

Medlem

omgponies, en stor eloge till din vänlighet att ge bort keys.

ghoül, om du vill rollspela så är mitt tips att du söker till till ett RP-guild.
Om du får för dig att testa på Keeper servern i Europa så kan jag tipsa om ett par guilds...skicka pm isf

Eller kolla här vettja: http://community.codemasters.com/forum/showthread.php?t=16094...

Medlem

Fyfan va nice Jag älskar det här spelet och har spelat det ett flertal gånger genom mmo-åldern

Så fort det här kommer till Europa så blir det av till Stormreach igen


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar