Ps3 och "achievements"

Medlem
Ps3 och "achievements"

Jag var med frugan igår på ett stort köpcentrum, det visade sig att Eb games hade ett bra pris på ps3 så jag impulsköpte en och nu undrar jag.

Finns det inga "achievements" eller liknande på ps3? Det är ju tokskoj och jaga dom på xbox360.

Youtube-proffs

Vad jag vet, och tror. Nej.

Tror däremot om du klarar av något PS3 exlusivt spel på under 5 timmar så skickar Sony och Japan 5 paket nudlar i smakerna, kyckling, biff, fisk, räka och bläckfisk.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Nix, inte än. Men jag har för mig det ska komma med introduktionen av Home.


signatur
Medlem

^- Tror det är så med, plus att du ska kunna få föremål från spelen som du ska kunna ställa ut i ditt eget "chatrum".

Inaktiv
Skrivet av beron:

Jag var med frugan igår på ett stort köpcentrum, det visade sig att Eb games hade ett bra pris på ps3 så jag impulsköpte en och nu undrar jag.

Finns det inga "achievements" eller liknande på ps3? Det är ju tokskoj och jaga dom på xbox360.

Det ska komma något liknande till hösten.


signatur

Kaxelina har ordet.

Inaktiv

vad kostade den då ?
för eb games håller knappast lägsta pris i sverige.

när dom största som elgiganten och media markt tar cirka 5.700 då tror jag knappast eb games kan gå lägre.

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:

vad kostade den då ?
för eb games håller knappast lägsta pris i sverige.

när dom största som elgiganten och media markt tar cirka 5.700 då tror jag knappast eb games kan gå lägre.

Den kostade 5990 kr med en extra handkontroll och två spel, Res: fall of man samt motorstorm, men jag vart ganska snopen när jag kom hem och inte hittade nån Hdmi-kontakt i paketet, Den fick man tydligen inte med. Puh! 5990, då kan dom väl slänga in en hdmi.

Inaktiv

elgiganten får man 3 spel + 2 handkontroller , för bara 5795kr

Inaktiv

jo det är faktiskt en aning snålt.

men dom försöker nog pressa ner kostnaden för maskinen lite genom att skippa kabeln.

Medlem
Skrivet av david_dellblom:

elgiganten får man 3 spel + 2 handkontroller , för bara 5795kr

Jag var inte ute och jaga bästa priset, Det lät billigt och jag agerade på ren impuls.

Youtube-proffs
Skrivet av beron:
Skrivet av david_dellblom:

elgiganten får man 3 spel + 2 handkontroller , för bara 5795kr

Jag var inte ute och jaga bästa priset, Det lät billigt och jag agerade på ren impuls.

Finns inga dåliga impulsköp


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv

Håller med, det är ju skitskoj att jaga dom på 360n - en del är ju riktigt svåra och utmanande.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

1
Skriv svar