The Last Guardian-trailer hos FZ

Robot
Medlem
The Last Guardian-trailer hos FZ

Blir nog att gräva i plånboken och skaffa sig en PS3 för detta, precis som jag skaffade en PS2 för deras tidigare spel. Fan vilka mästerverk de gör!

Medlem

Ser riktigt intressant ut.

Medlem

Vackert, episkt och emotionellt


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

varför har sötisen massa spjut och pilar i sig :..(

Flakmonkey

Något sånt lär det ju bli... kanske att båda dör också? Då skulle åtminstone jag bli förvånad

Medlem

Frågan är bara vad jag ska behöva sälja för att komma över en jävla PS3...


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Satsar 100 spänn på att jag kommer att gråta i slutet. Sätter nån emot?


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Det där var den vackraste och mest stämningsfulla speltrailern jag någonsin har sett. Tursamt nog går det ju rykten om att priset på PS3 ska sänkas med $100, så det kanske blir ett köp.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Fjornsvavne:

Frågan är bara vad jag ska behöva sälja för att komma över en jävla PS3...

Din kropp eller din själ?

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Något sånt lär det ju bli... kanske att båda dör också? Då skulle åtminstone jag bli förvånad

Word.

men är det bara jag som tänker: VA FAN GÖR INTE UNGJ****N NÅGOT!! ser han inte att stackarn är full med spjut!?!?! ='(


signatur

I have spoken..

Medlem

Tycker det ser rätt fult ut att blanda "tecknat" (cellshading) och sen vanlig 3D, men japaner är ju inte direkt kända för att ha bra smak.


signatur
Medlem

Tycker PA är trångsynta,
Fladderkatten kommer vara sista bossen. , jag tror på att fladderkatten kommer gå bärsärk efter blivit besatt av onda andar från vad man tror är sista bossen och då måste pojken ta död på den själv.

Iofs likt alternativ ett, men inte riktigt!

Medlem
Skrivet av MKultra:

Tycker det ser rätt fult ut att blanda "tecknat" (cellshading) och sen vanlig 3D, men japaner är ju inte direkt kända för att ha bra smak.

Cellshading? Har du smuttat på glöggen?

Medlem
Skrivet av MKultra:

Tycker det ser rätt fult ut att blanda "tecknat" (cellshading) och sen vanlig 3D, men japaner är ju inte direkt kända för att ha bra smak.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av asker:
Skrivet av MKultra:

Tycker det ser rätt fult ut att blanda "tecknat" (cellshading) och sen vanlig 3D, men japaner är ju inte direkt kända för att ha bra smak.

Cellshading? Har du smuttat på glöggen?

Pojken i filmen är cellshadad, dock inte lika tydligt som i valkyria chronicles eller crackdown.

Blandning mellan stilarna gör att det påminner om nyare anime filmer där dom blandar tecknat med CGI/3dmodeller, dock tycker jag inte att det är dålig smak som tidigare har nämnts.

Medlem
Medlem
Skrivet av Moxon:
Skrivet av Nosnos:

Något sånt lär det ju bli... kanske att båda dör också? Då skulle åtminstone jag bli förvånad

Word.

men är det bara jag som tänker: VA FAN GÖR INTE UNGJ****N NÅGOT!! ser han inte att stackarn är full med spjut!?!?! ='(

Ueda sa i en intervju att man kommer ta hand om "besten" genom att klappa, mata o ta hand om såren o sånt på catratbat:en.

Medlem

Här har vi anledningen till att jag inte gör mig av med min ps3a.

Medlem
Medlem
Skrivet av Honolulu:

Ueda sa i en intervju att man kommer ta hand om "besten" genom att klappa, mata o ta hand om såren o sånt på catratbat:en.

Det är nog en babygrip


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Oj, såg mysko ut, men vilka animationer, de är duktiga

Medlem

Jag tror jag är kär. I detta spel.

Medlem

Soet jättefågel/grip. Jag vill ha en!
Hoppas bara att bilduppdateringen håller måttet.

1
Skriv svar