Om ni fick välja ett PC exklusivt spel till PS3:an

Medlem
Om ni fick välja ett PC exklusivt spel till PS3:an

Vad skulle ni välja?

Jag själv är en sucker för Total War seriern. Så denna serie hade jag valt.

Ni?


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Inaktiv

pc, nej men Superfrog från amiga och cd32, det var grejer det

Medlem

soldat hade vart ballt.

Medlem
Medlem
Medlem

Deus Ex


signatur

Meep!

Medlem
Skrivet av Mahone:

Crysis

Utvecklarna letar ju redan efter personer som skall utveckla Crysis till Ps3 Så välj nått annat!

Själv tycker jag nog Everquest, att få se en tredje del exklusivt till Ps3 hade vart drömmen!
FFVII hade varit najs också

Medlem

Svår fråga. Det måste ju vara något nytt, annars kan man ju redan köra det på PC.
Jag väljer Crysis eller en remake på t.ex Deus Ex eller Outcast...mmm.

Jag skulle också vilja ha xb360-exklusiva Mass Effect.

Edit: Remake på Star Wars Galaxies! Med ny grafik, en stor levande värld, och en massa entusiastiska spelare.

Medlem
Skrivet av Z0RRE:
Skrivet av Mahone:

Crysis

Utvecklarna letar ju redan efter personer som skall utveckla Crysis till Ps3 Så välj nått annat!

Önskar man något riktigt mycket så slår de in Ja då antar jag väl att en Deus Ex remake skulle sitta fint, eller varför inte Halo 2 for Vista

Inaktiv

World in Conflict

Medlem
Skrivet av Mahone:
Skrivet av Z0RRE:
Skrivet av Mahone:

Crysis

Utvecklarna letar ju redan efter personer som skall utveckla Crysis till Ps3 Så välj nått annat!

Önskar man något riktigt mycket så slår de in Ja då antar jag väl att en Deus Ex remake skulle sitta fint, eller varför inte Halo 2 for Vista

Mjo det känns väl lite som önskedrömmar.
Men går du in på cryteks hemsida och kollar lediga jobb-avdelningen så ser man att dem söker en konsol-programmerare för ps3, för att porta lite spel. I jobbet ingår programmering inom cry-engine2 osv.. Och vad jag vet så finns det bara ett spel dom skapat med cry-engine2 och skall man porta ett spel så känns det som att crysis är spelet.

Inaktiv

Ni ps3 spelare kommer aldrig få ett PC exklusivt spel, tyvärr


signatur

Sony, you went wrong with your ps3

Medlem

Och du kommer aldrig få en flicka

Inaktiv

Haha aldrig få en flicka ?


signatur

Sony, you went wrong with your ps3

Inaktiv

Han kanske menar att alla dina barn blir pöjkar

Medlem

Eller en som kan kan krama och mingla med?


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Inaktiv

Jösses vilken nivå Svangiis sänkte detta inlägg till hehe=)


signatur

//Matelm
PIRAT - www.piratpartiet.se

Medlem

Giants Citizen Kabuto kunde bli riktigt kul på ps3. (Om grafiken fick sig ett rejält ansiktslyft vill säga.)

Ignorera alla stackars Xbox ägares nedlåtande kommentarer. Vad de än påstår så är de bara avundsjuka för att inte deras konsoll är marknadens kraftigaste, för att inte de har en konsoll som inte låter som en skenande elefanthjord när den är igång, för att inte de har en konsoll som inte repar skivorna bara man andas på konsollen, och för att de inte har en konsoll som inte drabbas av "red circle of death".


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Inaktiv
Skrivet av BULP:

Giants Citizen Kabuto kunde bli riktigt kul på ps3. (Om grafiken fick sig ett rejält ansiktslyft vill säga.)

Ignorera alla stackars Xbox ägares nedlåtande kommentarer. Vad de än påstår så är de bara avundsjuka för att inte deras konsoll är marknadens kraftigaste, för att inte de har en konsoll som inte låter som en skenande elefanthjord när den är igång, för att inte de har en konsoll som inte repar skivorna bara man andas på konsollen, och för att de inte har en konsoll som inte drabbas av "red circle of death".

Exakt! Bara för att dem inte har råd med en PS3.


signatur

Redigerat 1992-02-22 20:42 av Jianlian23

Inaktiv
Skrivet av Jianlian23:
Skrivet av BULP:

Giants Citizen Kabuto kunde bli riktigt kul på ps3. (Om grafiken fick sig ett rejält ansiktslyft vill säga.)

Ignorera alla stackars Xbox ägares nedlåtande kommentarer. Vad de än påstår så är de bara avundsjuka för att inte deras konsoll är marknadens kraftigaste, för att inte de har en konsoll som inte låter som en skenande elefanthjord när den är igång, för att inte de har en konsoll som inte repar skivorna bara man andas på konsollen, och för att de inte har en konsoll som inte drabbas av "red circle of death".

Exakt! Bara för att dem inte har råd med en PS3.

dax att inse att 360 s som låter som ett jetplan den tiden är förbi,
360 elite är tyst och fin, fast den kan även den råka ut för den röda ringen.
fast risken är mycke mindre.

Medlem
Skrivet av Jianlian23:
Skrivet av BULP:

Giants Citizen Kabuto kunde bli riktigt kul på ps3. (Om grafiken fick sig ett rejält ansiktslyft vill säga.)

Ignorera alla stackars Xbox ägares nedlåtande kommentarer. Vad de än påstår så är de bara avundsjuka för att inte deras konsoll är marknadens kraftigaste, för att inte de har en konsoll som inte låter som en skenande elefanthjord när den är igång, för att inte de har en konsoll som inte repar skivorna bara man andas på konsollen, och för att de inte har en konsoll som inte drabbas av "red circle of death".

Exakt! Bara för att dem inte har råd med en PS3.

Eller så köper man en PC, så får man mer titlar och det som verkligen är mest kraft på spelmarknande ;p I know i did hehe

Skulle nog säga crysis i dagsläget.

Medlem
Skrivet av BULP:

Giants Citizen Kabuto kunde bli riktigt kul på ps3. (Om grafiken fick sig ett rejält ansiktslyft vill säga.)

Giants är inte exklusivt, finns till PS2, och de bör även fungera på PS3. Men det vore jävligt grymt om de kom en uppdaterad version med ny grafik.

Medlem

Heroes of might and magic 4 i full HD hade varit rätt kul. Med tanke på att det inte krävs så speciella controller för att spela så tror jag att det har blivit en stor säljare

Medlem

star wars the best of pc fast det skulle heta Star wars the best of ps3.


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Inaktiv

äh pc. pc'ns storhets tid är över.
mycke roligare att lira på konsoll,
och mycke smidigare.

det är ju 2008 snart, och i denna moderna tid borde väl en pc kunna bli lika liten som en konsol och ändå kunna uppgraderas som på en klumpeduns pc.

Inaktiv

Som många andra skulle jag vilja se Crysis på PS3, det skulle vara helt underbart. Men, vad är en bal på slottet..


signatur
Medlem

achtung die kurve, laett! =>

Medlem

Tabula Rasa

Dock har NCsoft skrivit en deal med Sony om att utveckla MMO's till PS3an.. Så vem vet, kanske kommer det?

För övrigt känns ju PS3an som en idéell plattform för MMO spel då Cell lär vara underbar för att visa upp stora landskap och mycket saker som händer samtidigt då man kan koda till olika kärnor. Ska bli riktigt intressant vad som händer i MMO-väg på PS3an. Speciellt när det kulminerar om några år.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

arcade vollyboll


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

12
Skriv svar