Ny Edge of Twilight-trailer

Robot
Medlem
Ny Edge of Twilight-trailer

ser mycket intressant ut. verkar, av trailern att döma, som att spelet är nån typ av rpg? eller i varje fall har städer där man kanske inte behöver slåss för att föra berättelsen vidare. spännande!


signatur
Medlem

Wooah, såg helt underbart ut och musiken var grym ett spel att se framemot


signatur

Yeah well, you know, thats just like your opinion, man

Medlem
Skrivet av leper:

ser mycket intressant ut. verkar, av trailern att döma, som att spelet är nån typ av rpg? eller i varje fall har städer där man kanske inte behöver slåss för att föra berättelsen vidare. spännande!

Om du läser vad skribenten har skrivit, eller tar en snabbtitt på sidan för spelet så ser du att det är av typen "äventyr". Ska vara en tredjepersonsplattformare med lite hack'n'slash.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

ser mycket mycket intressant ut. stämningen i spelet verkar riktigt trevligt.

Medlem

Såg awesome ut, varför har jag inte hört något om denna titel förut?


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem
Skrivet av DeKvittar:

Såg awesome ut, varför har jag inte hört något om denna titel förut?

tror att de börjar sin pr kampanj nu


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

Medlem

Finns det ingen bättre översättning av Steampunk än ångpunk så är väl ändå det engelska ordet bättre då det är en etablerad genre på samma sätt sam fantasy och science fiction, eller ni kanske översätter det med fantasi och påhittad vetenskap?


signatur
Inaktiv

Intressant...

Medlem
Skrivet av fegis:

Finns det ingen bättre översättning av Steampunk än ångpunk så är väl ändå det engelska ordet bättre då det är en etablerad genre på samma sätt sam fantasy och science fiction, eller ni kanske översätter det med fantasi och påhittad vetenskap?

Eller för att FZ lättsamt drev med det svenska språket? Du vet, for the lulz och allt det.

Medlem

Såg intressant ut. Hoppas inte actionmomenten blir tråkiga, det är inte så många som lyckats med bra hack n' slash i 3:e-person.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Älskade Arcanum när det kom ut.
Hoppas det här liknar det.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Dreamtale:
Skrivet av fegis:

Finns det ingen bättre översättning av Steampunk än ångpunk så är väl ändå det engelska ordet bättre då det är en etablerad genre på samma sätt sam fantasy och science fiction, eller ni kanske översätter det med fantasi och påhittad vetenskap?

Eller för att FZ lättsamt drev med det svenska språket? Du vet, for the lulz och allt det.

for the lulz!


signatur
Medlem

ohh.. <3 Steampunk.. Gief.. now plz!


signatur

ett våldsammare fable jippi -_-, men skäm åsido en av de bättre trailers jag sett på länge


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

1
Skriv svar