Ladda kontrollen innan användning

Inaktiv
Ladda kontrollen innan användning

Måste man ladda sin sixaxis innan man använder den?


signatur

Redigerat 1992-02-22 20:42 av Jianlian23

Medlem

Nej det gjorde inte jag i alla fall.


signatur
Inaktiv

måste man köpa en sådan där dual charger om man vill ladda sina kontroller

Inaktiv

Du kan använda en vanlig USB-kabel från kameran.


signatur

Redigerat 1992-02-22 20:42 av Jianlian23

Medlem

Eller så använder man kabeln som medföljer ditt Playstation 3?


signatur
Inaktiv

Jag var tvungen att ladda kontrollen första gången jag skulle använda den.


signatur

Kaxelina har ordet.

Inaktiv

Ok? Gullefjun behövde inte ladda kontrollen, men sockan2005 var tvungen? Konstit


signatur

Redigerat 1992-02-22 20:42 av Jianlian23

Inaktiv

gullefjun kanske nöjde sig med att spela med kontrollen ikopplad medans sockan heldre dog än att inte spela trådlöst, varav han fick vänta lite på att batteriet laddades.

om man nånsin har köpt en mobiltelefon är det samma concept där, man måste ladda den lite innan man får ta nakenbilder på sig själv...om nu bara sixaxis hade en kamera oxå.

Medlem

Jag hade inte kontrollen inpluggad under mina första speltimmar, första laddningen jag gjorde var flera dagar efteråt. Däremot fick jag självklart koppla in via sladden när firmware uppdaterades.


signatur
Inaktiv
Skrivet av F3D:

gullefjun kanske nöjde sig med att spela med kontrollen ikopplad medans sockan heldre dog än att inte spela trådlöst, varav han fick vänta lite på att batteriet laddades.

om man nånsin har köpt en mobiltelefon är det samma concept där, man måste ladda den lite innan man får ta nakenbilder på sig själv...om nu bara sixaxis hade en kamera oxå.

Jag hade nog kanske börjat att spela utan att ladda men PS3 ville uppdatera på en gång och bad mig koppla i kontrollen så jag lät den ladda fullt som med en mobil, dock ej lika länge.


signatur

Kaxelina har ordet.

1
Skriv svar