Nya bilder från Left 4 Dead 2

Robot
Medlem
Nya bilder från Left 4 Dead 2

Ser inte så mycket bättre ut än ettan...


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Varför varför varför ska han ha på sig en Turkos-gul tröjja?!

Medlem

Varför måste det vara TF2 grafik.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Kommer nog bli ett köp trots allt.

Detta måste jag bara ha!

Medlem

Neatherblade. för att det är samma grafikmotor.

Tycker det är dags att de knåpar en ny nu, istället för att uppdatera deras gamla. Den är inte revolutionerande längre. (om det stavas så)

Medlem

Gillar absolut inte den gula tröjan, sopar bort skrämselstämningen totalt. Tycker även miljöerna ser ut o vara för ljusa

Dock lär jag väl motvilligt köpa de iaf bara för att ja fastnade så mkt för ettan

CX
Medlem
Skrivet av Jac.Insane:

Varför varför varför ska han ha på sig en Turkos-gul tröjja?!

Antagligen för att man inte ska missta honom för en boomer...

Medlem
Skrivet av Jac.Insane:

Varför varför varför ska han ha på sig en Turkos-gul tröjja?!

Han är skitsnygg ju. Jag vet redan vem min favorit kommer att vara.

Medlem

Pff.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

jävla gnäll då. Finns mycket zombiespel annars lr?

Medlem
Skrivet av Qrush:

Neatherblade. för att det är samma grafikmotor.

Tycker det är dags att de knåpar en ny nu, istället för att uppdatera deras gamla. Den är inte revolutionerande längre. (om det stavas så)

Fick ett logikalarm av det här svaret. Både TF2 och L4D använder Sourcemotorn, så varför måste L4D2 se ut som TF2 snarare än föregångaren?

Charmen med L4D i mina ögon var/är att det i stil och upplägg distinkt skiljer sig från TF2. Båda är suveräna på sina individuella sätt.

Jag stormdiggar fortfarande Sourcemotorn och hoppas den har många år kvar att jobbas vidare på, förstår dock inte vad f-n de sysslar med med L4D2.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Jag vill ha samma karaktärer som i ettan, iallafall lika djupa. Detta ser billigt, fjantigt ut, tröja från polarn o pyret liksom.

Besviken är förnamnet!

Medlem

Vem bryr sig om tröjan? Och dessutom har L4D aldrig varit minsta läskigt så faktum att det utspelar sig på dagen gör inte mycket alls imo om man ser det ur L4D1:s perspektiv.

Det jag dock tycker är konstigt är att det just är ett fristående spel. L4D är fortfarande inte det kompletta spelet som jag hade hoppats på och mycket av det som lovats (SDK t.ex) har inte kommit. TF2 (ett av världens bästa spel förövrigt) uppdateras ständigt och får hur mycket nytt material som helst. Det här känns inte som Valve

Medlem

Jag får nog hålla med det här ser sämre ut än det första spelet, men samtidigt får man ha i åtanke att det här är tidiga bilder och att slutprodukten säkert kommer att ha bättre stämning och mindre ljus. De ville nog att man bättre skulle se karaktärerna och närstridsvapnen och därför skruvade upp ljuset. Gillar det första spelet starkt och hoppas uppföljaren blir värdig originalet.

Medlem

kommer nog köpas bara för att få kunna slå zombies huvet me en stekpanna
men ja diggade ettan rätt bra, hoppas dem kmr me mer content i 2:an.

Medlem

Ser ju löjligt ut. Riktigt tråkigt att dom inte kunnat förbättre utseendet utan gett det någon form av pastellteckning från dagis. Kan inte tänka mig att det ger någon skön känsla när man blir jagad av zombies.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

Det ser rätt bra ut men orkar inte köpa det om det är tf2 grafik så nej

Medlem

jag håller verkligen med om den ljusa miljön och grafiken som 2an har, det ser ju inte ett dug läskigt ut, även om left 4 dead var inte ett så vidare läskigt spel(ialf efter några dagar) så bör det ju vara läskig miljö

att dem lagt till så ljusa färger på kläderna är väl för alla nubs som inte kan se skillnaden på en zombie och en spelare

så dumt, känns som spelet blir mer simplet än vad ettan var, jag älskade l4d när det släpptes, det var ett spel jag nöttade sönder i flera veckor tills det inte fanns något mer att nöta, men det känns som 2an kommer bli en stor besvikelse,

jag hoppas ialf att 2an blir bättre och mer advancerat och snälla valve lägg till en story nu också

Medlem

Ska nog inte dömma för mycket atv tidiga screens. Läser man deras bloggar om hur de gjorde det första så inser man att det såg också ut så här innan de la på de sista effekterna som ruggigt ljus och lite sliten filmkänsla.


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

Medlem

Idag gick jag med i en stor grupp på steam med 20.000 spelare som är till för att bojkotta detta jävla spel.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:

Idag gick jag med i en stor grupp på steam med 20.000 spelare som är till för att bojkotta detta jävla spel.

Eller så köper du inte spelet bara - själv ska jag definitivt ha spelet.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Qrush:

Neatherblade. för att det är samma grafikmotor.

Tycker det är dags att de knåpar en ny nu, istället för att uppdatera deras gamla. Den är inte revolutionerande längre. (om det stavas så)

Nej, den är inte revolutionerande. Men Source-motorn har alltid varit oerhört naturlig. Den äger Unreal-motorn på alla plan. Unreal ser bara plastigt ut. Även Cryengine ser lite plastig ut.

Source är bäst. Väntar spänt på Source 2.0.

Medlem

Nya bilder känns överflödiga då spelet ser nästintill identiskt ut ettan..

Medlem

Vad var det Valve sa som rättfärdigade en uppföljare hellre än patchar/tillägg till ettan? "De hade för många nya idéer för att det skulle gå att implementera i ettan."

Vad har vi sett hittills som är nytt i tvåan? Banor, karaktärer, vapen, en till special infected, fler olika sorters zombies och kulor som tänder eld på zombies. På vilket sett skulle inte det gå att implementera i ettan?

Hittills är jag riktigt skeptisk. Om de inte visar något som är revolutionerande bättre än ettan tänker jag inte köpa det, även ifall jag kört sönder ettan med en bulldozer och tycker det är ett av de roligaste spel jag någonsin kört.

Medlem

Nya bilder känns överflödiga då spelet ser nästintill identiskt ut ettan..

Medlem
Skrivet av scorch:

Vad var det Valve sa som rättfärdigade en uppföljare hellre än patchar/tillägg till ettan? "De hade för många nya idéer för att det skulle gå att implementera i ettan."

Vad har vi sett hittills som är nytt i tvåan?

En stekpanna och övergång till TF2-grafik...


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Inaktiv

Herregud sluta klaga på tröjan? Det måste ju vara lite realistiskt också. Tur att man har en bror som köper spelet till "vårat" Steam Account. Aja ska nog ta och lira ettan lite

Medlem

En jäkla dyr expansion med väldigt lite nytt att erbjuda.

12
Skriv svar