killzone 2 trailer! the landing!

Medlem
killzone 2 trailer! the landing!

länk

imponerande minst sagt!

Medlem

Har inte sett den, dock verkar det som alla, förutom 1up är överens.

De har levererat.

Sen ska den ju finputsats fram tills 08 när det släpps.

Så Drunken, blir det en ps3 nu då?


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

^-- De har varit klart länge att ja ska köpa en ps3a, men killzone är inget jag kommer slösa pengar på hehe

Inaktiv

Mycket imponerande! Skulle gärna se det där i högre upplösning. Enda jag tänkte på var att man skulle vilja se mer av hur gameplayet fungerar, men antar att det kommer senare när spelet är mer färdigt. (Tittade på COD4-presentationen tidigare så det var ju svårt att inte jämföra -- där körde de mission istället för att det bara är en hög med hopklippt action.)

Medlem
Medlem

Um, måste erkänna att jag inte riktigt förstår hypen kring KZ2... Jag har i stort sett bara hört dåliga saker om ettan, så jag fattar inte riktigt varför folk ser fram emot tvåan. ^^;;

Men grafiken var rätt mysig iaf.

Medlem

Jag vet inget om ettan men hypen kring 2an började iom e3 trailern år 2005.

Och jag tror hypen kommer gå helt överstyr f.o.m. nu och fram till spelet väl släpps nästa år


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

24sekunders reklam innan trailern börjar...hejja usa. På aftonbladet är det iallafall bara 10:$

Inaktiv

jag ägde nintendo förra generationen, så jag missade alla bra spel (won't do that again! hah!)..så som dom flesta säger så vet jag inget om 1an

men det här ser fett bra ut.

mocappade cutscenen i början där levererar helt klart det som concept videon för nått år sen (?) visade, heeeeelt klart!
får väll se mer från E3, wohoo!!

Medlem

Jo visst ser spelet redan idag fantastikt ut. Men jag tycker endå inte att Sony har levererat vad dom lovat. Men som sagt, det återstår lite tid för Sony att putsa upp det!

Medlem

^- Det var ju pre pre alpha så det kommer bli förbättringar.


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

Jag hoppas bara det inte blir en modern "Daikatana".

Medlem

^^ Inte en chans.

1
Skriv svar